steinjarle Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Et skred av nye modeller.Disse mobilene kommer i butikken i oktober Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Moto Z Play frister, var ikke så mye spennende med resten for min del. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Sony har endelig gitt opp og innfridd seg til gorilla glass ser jeg. Det er bra og et steg i riktig retning. 3 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Dere skriver at Xperia XZ "ikke helt vanntett", men den er IP68 sertifisert. Ingenting er strengt tatt "helt vanntett", men telefonen skal tåle full neddykking inntil 1,5 meter i 30 min, selv om man frarådes å bruke den under vann. 1 Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Nå som hw.no har blitt en kjedelig blogg som stort sett handler om forbrukerelektronikk (dog er kommentarfeltet fremdeles bedre enn ITavisen) lurer jeg hvilke nettsteder som kan fylle samme funksjon som hw.no (og overklokking.no) pleide å gjøre? 3 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Dere skriver at Xperia XZ "ikke helt vanntett", men den er IP68 sertifisert. Ingenting er strengt tatt "helt vanntett", men telefonen skal tåle full neddykking inntil 1,5 meter i 30 min, selv om man frarådes å bruke den under vann. Ja spesielt underlig at det blir linker til en test av tek.no som sier at mobilen faktisk er vanntett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg