IceCool Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Anbefaler Nec 1300A som fåes billig denne uken hos psdata.no Har også god tro på denne, får den som forskudds julegave på mandag hehe, må si jeg gleder meg stort Lenke til kommentar
Walter Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ser selv etter en DVD brenner. Hva med NEC ND 2500A? Ulempen er jo at du må vente til etter nyttår, men det virker jo som en lovende brenner eller? Den har DVD-R: 8x, DVD-RW: 2x, DVD+R: 8x, DVD+RW: 4x, CD-R: 32x, CD-RW 16x.... http://www.dinside.no/php/art.php?id=96351 Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Ser selv etter en DVD brenner. Hva med NEC ND 2500A? Ulempen er jo at du må vente til etter nyttår, men det virker jo som en lovende brenner eller? Den har DVD-R: 8x, DVD-RW: 2x, DVD+R: 8x, DVD+RW: 4x, CD-R: 32x, CD-RW 16x.... http://www.dinside.no/php/art.php?id=96351 Fillern. Jul skulle vært i februar nå Lenke til kommentar
goggi Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har brent 25 datawrite dvd+r og 25 datawrite redtop dvd-r og alle fungerer fint på min lg4040b. er det bare noen av lgene som ikke klarer disse ? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Testene var jo bra: MSI DVD-brenner IDE DR4-A LG DVD±RW GSA-4040B Pioneer DVD-brenner IDE DVR-A06, Retail Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jaja, kjøp hva dere vil for meg. Men kom ikke etterpå og klag på at platemerke "X" ikke funker på riktig hastighet eller er uleselig etter brenning, eller feilbrenner osv. Se selv hvor mange tråder det er om disse NEC brennerene som har et eller annet med platestøtte å gjøre.......... se så om du finner en tråd om pioneer DVR-106 og plate støtte? Personlig hadde jeg ikke kjøpt NEC eller LG ihvertfall...... (nå er jeg så heldig at jeg får DVD-Brennere til test - og slipper stort sett å kjøpe dem - en annen fordel er da også at jeg har GRUNDIG ( = ikke dinside/pcworld test, de er for simple) testet brennerene og vet hvile jeg vil anbefale og ikke anbefale). Goggi: LG funker ikke med den nye datawrite redtop v2 DVD-R platene...... Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jaja, kjøp hva dere vil for meg. Men kom ikke etterpå og klag på at platemerke "X" ikke funker på riktig hastighet eller er uleselig etter brenning, eller feilbrenner osv. Se selv hvor mange tråder det er om disse NEC brennerene som har et eller annet med platestøtte å gjøre.......... se så om du finner en tråd om pioneer DVR-106 og plate støtte? Personlig hadde jeg ikke kjøpt NEC eller LG ihvertfall...... (nå er jeg så heldig at jeg får DVD-Brennere til test - og slipper stort sett å kjøpe dem - en annen fordel er da også at jeg har GRUNDIG ( = ikke dinside/pcworld test, de er for simple) testet brennerene og vet hvile jeg vil anbefale og ikke anbefale). Goggi: LG funker ikke med den nye datawrite redtop v2 DVD-R platene...... Må ha en som går ann å kjøpe i butikken tror jeg.. Vet ikke om de vil kjøpe noe igjennom internett. Aner ikke. Derfor jeg prøver å se på de som er på komplett.no , De har jo en butikk ikke lang unna oss. Elkjop og lefdal er helt greit det å, men har ikke sett så mange bra brennere der til ca,1500 kr. Ligger på 2200kr der, tror jeg.. Kan jo skrive fler på ønske lista. Kunne godt tenkt meg Pioneer DVR-106 som du sa.. Er ikke akuratt mange steder som har den da. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er egentlig mutiformat? Har MSI DVD-brenner IDE DR4-A, Retail og Pioneer DVR-106 multiformat? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Skulle bare legge til at jeg fikk msi brenneren.. Får håpe den duger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå