Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn grafikkort fra MSI eller spillpakke fra Ubisoft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøper et til om jeg vinner denne.  :dribble: SLI må da bli bra :eek:.

Kunne passet bra med et utbytte av mine 2 gamle GTX 760  :hmm:

Det er en liten "men".

Det kreves bedre software og drivere for at SLI skal skalere bra hvilket ikke er helt moden enda for diverse spill.

En MSI 1080GTX Gaming X vil skalere ganske bra og koster 7590,- kroner mens 2 stk. MSI 1070GTX Gaming X koster hele 5190,-(10.380), her sparer du hele 2790 kroner hvis man velger et stk. 1080GTX. (2400,- om du vinner den ene kortet)

En 1070GTX alene vil nok gjøre nytten av seg lenge lenge og det er dessuten gratis om du vinner. :-)

GTX 1070 SLI: Is it worth it?

Kan være verd å titte

Endret av funkweb
Lenke til kommentar

Det er en liten "men".

Det kreves bedre software og drivere for at SLI skal skalere bra hvilket ikke er helt moden enda for diverse spill.

En MSI 1080GTX Gaming X vil skalere ganske bra og koster 7590,- kroner mens 2 stk. MSI 1070GTX Gaming X koster hele 5190,-(10.380), her sparer du hele 2790 kroner hvis man velger et stk. 1080GTX. (2400,- om du vinner den ene kortet)

En 1070GTX alene vil nok gjøre nytten av seg lenge lenge og det er dessuten gratis om du vinner. :-)

Kan være verd å titte

Hadde ikke i grunnen tenkt at jeg skulle kjøpe nytt/nye kort enda, så regnestykket blir liksom litt feil i mine øyne. :thumbup: Eneste grunnen til jeg eventuelt skulle ende opp med 2x1070, er om jeg vinner 1.

Angående drivere og slikt vil det kanskje være en liten hump :wallbash: i veien, men oppdateringer i drivere og programmer kommer jo i grunnen forløpende. Har kjørt mine 2x gtx760 i et par år nå, og ikke hatt noen problemer med det oppsettet, så jeg har god tro.  :grin:

Endret av arihoell
Lenke til kommentar

Det er en liten "men".

Kan være verd å titte

Hadde ikke i grunnen tenkt at jeg skulle kjøpe nytt/nye kort enda, så regnestykket blir liksom litt feil i mine øyne. :thumbup: Eneste grunnen til jeg eventuelt skulle ende opp med 2x1070, er om jeg vinner 1.

Angående drivere og slikt vil det kanskje være en liten hump :wallbash: i veien, men oppdateringer i drivere og programmer kommer jo i grunnen forløpende. Har kjørt mine 2x gtx760 i et par år nå, og ikke hatt noen problemer med det oppsettet, så jeg har god tro.  :grin:

Det er greit nok, kan godt tenkes at jeg også hadde kjøpt en til :-) men men. Det koster å være kar.

Lenke til kommentar

"Grafikkortet har en kjernefrekvens på 1607 MHz" Setningen der sier ikke noe om hvilken modus den kommer i. Er det ikke vanlig at man mener standard modus da? Altså den instillingen kortet kommer med

Det har nettopp blitt avslørt at blant andre MSI (og Asus) stiller inn grafikkort som skal til presse og anmeldere slik at disse yter ekstra godt «ut av esken». I stedet for å starte i «Gaming Mode», som er den modusen som er aktivert som standard når du kjøper MSIs GTX 1070 Gaming X i butikk, er anmeldereksemplarer stilt inn på litt kraftigere «OC Mode» som standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...