LMH1 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Noen som er oppdatert på hva slags harddisk\SSD man bør oppgradere PS4 med? Kjøpte på europris til 2500 kr med 500 GB harddisk. Så litt usikker på om det var bra kjøp nå som PS4 pro finnes Så vil dere anbefale:Seagate Mobile HDD 2TB Eller en annen harddisk i samme størrelse? Da jeg ikke tror SSD gir særlig ytelsegevinst i den kapasiteten. Tror noen denne: Toshiba MQ03ABB HDD MQ03ABB300 Harddisk - 3 TB - 2.5" - 5400 rpm - SATA-600 - 16 MB cache Harddisk, 3 TB, intern, 2.5", SATA 6Gb/s, 5400 opm, buffer: 16 MB kan passe? Eller må man ha PS4 pro med slike store harddisker? Selv trodde jeg PS4 var helt stillegående og ble ikke særlig varm men tok feil der. Men støyer halvparten som ps3. Endret 30. september 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 SSD gir litt raskere lastetider men snurredisk gir jo ganske mye mer bang for bucks når det gjelder GB per krone. Jeg har en SEAGATE MOMENTUS 2TB i PS4'en som vi har og er ganske fornøyd med den. Når det gjelder viftestøy så bør du tenke litt over luftstrøm der hvor du har plassert din konsoll. Står den i en trangt tv-bord uten noen form for ny (kald luft) vil dette gjøre at viften går mye mer på den. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Begynner å lure om PS4 henter kald luft under konsollen på siden og bak. Godt mulig det beste ville vært å ikke ha den i Tvbord\hylle over en pc. http://toshiba.semicon-storage.com/us/product/storage-products/specialty/mq03abbxxx.html Kan det stemme alle 3 TB 2.5" harddisker i dag er 15mm high form factor? Så det betyr i de fleste pcer\konsoller som bruker metall for å skru fast disken vil denne ikke passe? Det er ikke anbefalt å droppe feste for harddisken ellers får man ikke disken ut igjen? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Ble Seagate Mobile HDD 2TB siden Tosihiba disken er 15 mm så den er ikke lett å få inn\ut. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Men går det med 15 mm??Trodde ca 9-12 mm var maks. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1155788 Så hvordan de har fått det til vet jeg ikke, må vel ha droppet harddiskplaten i så fall. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Ja, Neogaf skriver: I used a 15mm tall, 2.5" 4TB Samsung P3 External HDD, which I removed from its enclosure. I believe the PS4 only fits 12.5 mm tall, 2.5" HDDs, and I knew going into this 15mm wasn't going to cut it (figuratively), so I would have to do so instead (literally). I cut the shielding which envelopes the caddy. Endret 2. oktober 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå