Gå til innhold

Inside out

Evakb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig bilde som etter min mening hadde vært enda bedre om venstre hjørne topp var blitt gjort noe med. Bildet i seg selv er veldig urolig så dette hjørnet skulle ikke vært med. Dette er min mening og muligens langt fra riktig.

Jo, jeg er enig med deg, burde klonet bort "klumpen" i hjørnet. Men kuttet i den høyden for å få med hele speilingen av mannen

Lenke til kommentar

Godt sett og eksponert.

Kanskje litt mye forlangt, men tror jeg ville gjort et kloningsforsøk på stanga oppunder øvre ramme nær venstre hjørnet. Den trekker litt forstyrrende oppmerksomhet. Kutt oppe kommer ikke på tale.

Men en beskjæring på Ca. 5 mm. i venstresiden så den klompen forsvinner og stanga går rent ut på ramma vil også gjøre mye for da vil stanga antagelig skape litt spenning?

Ellers intet å bemerke da det ellers bare ville bli oppfattet som unødig pirk.

Roar

Lenke til kommentar

Hei Eva! :D

Et kjempekult, kjempeartig, råstilig bilde :thumbs:

Den lille klumpen oppe i venstre hjørne kunne du vel kvittet deg med ved å ta et kutt inn fra venstresiden? Tror ikke det vil gjøre noe store inngripen i andre ting?

Takk for hyggelig kommentar, nå har jeg klonet ;)

Lenke til kommentar

Godt sett og eksponert.

Kanskje litt mye forlangt, men tror jeg ville gjort et kloningsforsøk på stanga oppunder øvre ramme nær venstre hjørnet. Den trekker litt forstyrrende oppmerksomhet. Kutt oppe kommer ikke på tale.

Men en beskjæring på Ca. 5 mm. i venstresiden så den klompen forsvinner og stanga går rent ut på ramma vil også gjøre mye for da vil stanga antagelig skape litt spenning?

Ellers intet å bemerke da det ellers bare ville bli oppfattet som unødig pirk.

Roar

Jeg ser at alle har bemerket den lille klumpen og har nå klonet bort hele øvre venstre hjørne og litt i nederste høyre også, dermed ble det renere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...