Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg kjenner meg ikke igjen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Har lest en del tråder her inne og kan ikke huske sett noe kvinnehat. Folk har forskjellige meninger ja, men har aldri sett noe som kan tolkes som kvinnehat. Har sett fordommer mot både menn og damer her inne. På kvinneguiden er det vel faktisk mer mannehat enn kvinnehat? Flesteparten der er kvinner vil jeg tro, og der får du virkelig gjennomgå om du er mann, liten sympati for menn. Men kvinner er jo også flinke til å tråkke ned andre kvinner igjen. Nå er det jo også kjent at damer er mer nærtagende enn menn. Og at noen tar seg mer nær av kommentarer. Om du er slik burde du kanskje holde deg unna forum som handler om menn og kvinner. (Håper jeg ikke blir stemplet som kvinnehater pga jeg sier noen kvinner er mer nærtagende) Anonymous poster hash: 7ed2e...804 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Kvinnehat defineres også veldig forskjellig fra kvinne til ekstremistfeminist. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hepp! Nå har jeg vært moderator og Admin ca. 10 år her i huset og kan ikke huske at vi har hatt direkte kvinnehat her i huset, dog noen få utbrudd i enkelte tråder men, men.. Denne tråden er den første jeg ser ang. dette emnet. Mvh Jarmo 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Har ikke merket særlig med kvinnehat. Jeg vet derimot at kategorier slik som Samliv og Relasjoner tiltrekker seg besserwissere som kanskje kan uttale seg med et litt "typisk kvinnfolk" perspektiv på ting. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Neofeminister og Social Justice Warriors setter kvinner i et dårlig lys og slike går det verken å omgås eller prate med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå