Gå til innhold

kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dette ble veldig bra. Ja jeg syntes man skal være ærlig å si det man mener. Dette er jo en plass hvor man bør tåle det. Man må ikke være enig med den som gir "negativ" kritikk, men du verden hvor mye man kan lære.Syntes det er litt mye slik som, flott bilde , flotte farver osv.

Er helt enig med deg, Jarle. Det er alt for lite negativ kritikk her inne, det er jo det man blir flinkere fotograf av. Litt bedre på foto.no. Men Herr Kneppen er flink med "pirkefingern" sin, synes jeg. Der er det mye lærdom å hente.

Mvh Fredrik

• Liker 1
Lenke til kommentar

V1 ble litt i drøyeste laget ja, V2 er helt klart å foretrekke. :)

Jeg skulle også ønsket meg mer kritikk her inne, men det er vel med de fleste andre, som med meg, at de er bare glade amatører som ikke føler de har noe å bidra med? Jeg prøver etter beste evne, men jeg har jo ingen utdannelse eller kurs i foto, så det blir bare på synse-nivå med meg :)

Lenke til kommentar

Jeg skulle også ønsket meg mer kritikk her inne, men det er vel med de fleste andre, som med meg, at de er bare glade amatører som ikke føler de har noe å bidra med? Jeg prøver etter beste evne, men jeg har jo ingen utdannelse eller kurs i foto, så det blir bare på synse-nivå med meg :)

V1 egnet seg best på iPad, ser jeg... :)

Jeg legger ut en del bilder på foto.no (mer aktivitet der) og får mere nyanserte kommentarer der.

Absolutt å anbefale.

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar

V1 egnet seg best på iPad, ser jeg... :)

Jeg legger ut en del bilder på foto.no (mer aktivitet der) og får mere nyanserte kommentarer der.

Absolutt å anbefale.

Mvh

Fredrik

Ja, har tenkt å opprette konto der, men har bare ikke helt hatt tid liksom..men det blir nok ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...