Fredrik N. Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 kveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Flott komposisjon men altfor mye opp skarpet ettermin smak. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Hei Jarle, dro vel litt hardt i spakene her, så jeg lagde en ny versjon. Takker for korrigering! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 V2 ble jo veldig flott! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 V2 ble jo veldig flott! Takker for din kommentar! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ja dette ble veldig bra. Ja jeg syntes man skal være ærlig å si det man mener. Dette er jo en plass hvor man bør tåle det. Man må ikke være enig med den som gir "negativ" kritikk, men du verden hvor mye man kan lære.Syntes det er litt mye slik som, flott bilde , flotte farver osv. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Her likte jeg nok best V2 - nydelig motiv og bilde Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Ja dette ble veldig bra. Ja jeg syntes man skal være ærlig å si det man mener. Dette er jo en plass hvor man bør tåle det. Man må ikke være enig med den som gir "negativ" kritikk, men du verden hvor mye man kan lære.Syntes det er litt mye slik som, flott bilde , flotte farver osv. Er helt enig med deg, Jarle. Det er alt for lite negativ kritikk her inne, det er jo det man blir flinkere fotograf av. Litt bedre på foto.no. Men Herr Kneppen er flink med "pirkefingern" sin, synes jeg. Der er det mye lærdom å hente. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Her likte jeg nok best V2 - nydelig motiv og bilde Takkskal du ha, Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 V1 ble litt i drøyeste laget ja, V2 er helt klart å foretrekke. Jeg skulle også ønsket meg mer kritikk her inne, men det er vel med de fleste andre, som med meg, at de er bare glade amatører som ikke føler de har noe å bidra med? Jeg prøver etter beste evne, men jeg har jo ingen utdannelse eller kurs i foto, så det blir bare på synse-nivå med meg Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 V1 ble litt i drøyeste laget ja, V2 er helt klart å foretrekke. Jeg skulle også ønsket meg mer kritikk her inne, men det er vel med de fleste andre, som med meg, at de er bare glade amatører som ikke føler de har noe å bidra med? Jeg prøver etter beste evne, men jeg har jo ingen utdannelse eller kurs i foto, så det blir bare på synse-nivå med meg V1 egnet seg best på iPad, ser jeg... Jeg legger ut en del bilder på foto.no (mer aktivitet der) og får mere nyanserte kommentarer der. Absolutt å anbefale. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 V1 ble litt i drøyeste laget ja, V2 er helt klart å foretrekke. Jeg skulle også ønsket meg mer kritikk her inne, men det er vel med de fleste andre, som med meg, at de er bare glade amatører som ikke føler de har noe å bidra med? Jeg prøver etter beste evne, men jeg har jo ingen utdannelse eller kurs i foto, så det blir bare på synse-nivå med meg V1 egnet seg best på iPad, ser jeg... Jeg legger ut en del bilder på foto.no (mer aktivitet der) og får mere nyanserte kommentarer der. Absolutt å anbefale. Mvh Fredrik Ja, har tenkt å opprette konto der, men har bare ikke helt hatt tid liksom..men det blir nok Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Flott bilder men V1 er kanskje litt for skarpe farger. V2 like jeg best. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Flott bilder men V1 er kanskje litt for skarpe farger. V2 like jeg best. Ja, V2 er nok best. Takker for kommentaren, Jimmy! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Lysmessig havner jeg på V2 her. Finner ikke noe negativt og gidder ikke ramse opp hele regla av positivt. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg synes også bedst om v2 blev et bilede med god stemning og fine farver :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Når han Roar ikke finner noe negativt må man være fornøyd. Takk til deg også Suss! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg