kirderf28 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 hei kan noen å helpe min venn med å fikse htc viven har koblet opp brillene til min pc å fungerte fint men de fungerte ikke på han sin pc alt av drivere å de som skal til er oppdatert å har prøvd å slette å installere på nytt alt men funker ikke noen som har 308 error probleme som kan hjelpe oss takk han har en asus rog g20 og jeg har en selv bygd pc sjermkort : EVGA GeForce GTX 1080 Founders Editionhovedkort: ASUS X99-DELUXE, Socket 2011-3prosessor: Intel Core i7-5930K Prosessoroprativsystem: windows 10 pro Lenke til kommentar
HTC_Superkoz Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Hi, firstly, apologies for replying in English. I am a HTC Vive community employee and would like to thank you for bringing this to our attention. Our official support site doesn't appear to provide a solution for this problem. In my googling I found a youtube clip that offers some solution. I hope that this helps your friend get his Vive fixed and ready to go! If you, or your friend, would like, we have created a new subreddit for the Scandinavian countries in which to share your views, comments and opinions of our Vive headset. We would very much like this community to grow and be a good space for fans and developers to share their ideas on the Vive and VR in general. Please join us at http://www.reddit.com/r/ViveScandinavia and our official community http://community.viveport.com Thanks, and I hope your issue is sorted as soon as possible. Kris Kosunen - HTC_Superkoz Endret 19. oktober 2016 av HTC_Superkoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå