Dagfinn72 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Amatør skal bygge ny pc. Ikkje berekna for tunge spel i fyrste omgang. Nokon som ser klare feil med dette oppsettet? MK ASUS B150M-A/M.2 Intel Core i5-6400 2.70GHz SAMSUNG 850 EVO 250GB DDR4-DIMM-2133 Kingston HyperX Fury Black DDR4 PC17000/2133MHz CL14 2x8GB EVGA SuperNOVA 650 GQ Chassi-Minitower Cooler Master Silencio 352 Mini Tower Matte Black No PSU mATX Ynskjer å ha hovudkort med både HDMI og M.2. Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ser helt greit ut det oppsettet der. Du vil ha M.2. slot på hk men du lister ingen M.2 ssd? 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 "feilen" ligger nok i hovedkortet. det funker nok, men de fleste vil nok sikkert anbefale/foretrekke et Z-170 hovedkort. uten at jeg faktisk vet helt konkret hvorfor Sikkert noen skarpe hoder kan kommentere på det. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Jeg vil anbefale annen RAM brikke en Kingston. Basert på personlig preferanse og dårlig erfaring med Kingston. Endret 30. september 2016 av zeebra Lenke til kommentar
xeye Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 "feilen" ligger nok i hovedkortet. det funker nok, men de fleste vil nok sikkert anbefale/foretrekke et Z-170 hovedkort. uten at jeg faktisk vet helt konkret hvorfor Sikkert noen skarpe hoder kan kommentere på det. Alle skylake cpuer kan overklokkes, med litt research(finne rett bios). z170 åpner for en framtidig oppgradering til i7 utgaven some der igjen vill gi resten pcen noen år til. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg vil anbefale annen RAM brikke en Kingston. Basert på personlig preferanse og dårlig erfaring med Kingston. Jeg har god erfaring med Kingston og har brukt de i profesjonell server-setting. Lenke til kommentar
Dagfinn72 Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Ser helt greit ut det oppsettet der. Du vil ha M.2. slot på hk men du lister ingen M.2 ssd? Framtidig mogelegheit Lenke til kommentar
Dagfinn72 Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 "feilen" ligger nok i hovedkortet. det funker nok, men de fleste vil nok sikkert anbefale/foretrekke et Z-170 hovedkort. uten at jeg faktisk vet helt konkret hvorfor Sikkert noen skarpe hoder kan kommentere på det. Alle skylake cpuer kan overklokkes, med litt research(finne rett bios). z170 åpner for en framtidig oppgradering til i7 utgaven some der igjen vill gi resten pcen noen år til. Overklokking er nok utanfor min kunnskap Dette hovudkortet kan vel ta i7? Står det i spesifikasjonane i alle fall... https://www.asus.com/Motherboards/B150M-A-M-2/specifications/ Lenke til kommentar
xeye Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 "feilen" ligger nok i hovedkortet. det funker nok, men de fleste vil nok sikkert anbefale/foretrekke et Z-170 hovedkort. uten at jeg faktisk vet helt konkret hvorfor Sikkert noen skarpe hoder kan kommentere på det. Alle skylake cpuer kan overklokkes, med litt research(finne rett bios). z170 åpner for en framtidig oppgradering til i7 utgaven some der igjen vill gi resten pcen noen år til. Overklokking er nok utanfor min kunnskap Dette hovudkortet kan vel ta i7? Står det i spesifikasjonane i alle fall... https://www.asus.com/Motherboards/B150M-A-M-2/specifications/ Ja du kan bruke i7 i det hovedkortet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Z-hovedkortene kan overklokke prosessorer som ender på K. Og mange av dem har også ekstra-funksjoner som bedre lydkvalitet. Edit: Både Windows og grafikkort trenger du muligens. Endret 30. september 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Dagfinn72 Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Nokon forslag til alternativt hovudkort? Helst med HDMI og M.2. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg kjøpte Asus Z170-a. har HDMI og M.2. Måtte dog sende inn den første da alle minneslottene funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå