AfterGlow Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Mobilgiganten har sikret seg avansert teknologi som avstøter både vann og fettmerker.Nå skal Samsung gjøre mobilskjermene ekstremt vannavstøtende Lenke til kommentar
Existed Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 hadde vært supert med enda bedre motstand mot riper! 2 Lenke til kommentar
mna Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ja her skuffet s7 meget. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Tips: Gå inn på Ebay, og søk etter "Nillkin tempered glass" for din telefonmodell. For en femtilapp med gratis frakt får du en skjermbeskytter som kan redde skjermen din mot riper og knusing. Lett å påføre. Som eier av Sony-telefon bruker jeg konsekvent denne beskyttelsen. 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 For meg er dette en nyhet jeg faktisk har bruk for... og som faktisk kunne får meg til å bytte ut min S5 mot en fremtidig 8 eller 9. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 hadde vært supert med enda bedre motstand mot riper! Finnes en slik teknologi da? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Nei, en patent betyr ikke at Samsung skal gjøre skjermene vannavstøtende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Det hadde vært kjekt å effektivt kunne bruke skjermen optimalt på en telefon som er vannavstøtende ja. Det er vel svært sjelden at jeg faktisk bruker telefonen i skikkelig drittvær, men kjekt når det inntreffer. Den siste uken har jo vært en prøvelse sånn sett, og som vanslig er det helt grusomt å kunne bruke den i høljevær. Endret 1. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg