Harald Brombach (digi.no) Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Google skal fjerne en av de største svakhetene ved selskapets nettsky Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Er ikke nettskygreier ment for dokumenter, bilder og generell backup? Et par femten ekstra ms ping er vel ikke akkurat superviktig? Eller misforstår jeg noe? Lenke til kommentar
frodenerd Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Er ikke nettskygreier ment for dokumenter, bilder og generell backup? Et par femten ekstra ms ping er vel ikke akkurat superviktig? Eller misforstår jeg noe? Det er veldig mange websider som driftes i skyen, og spillservere og så videre. 1 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Er ikke nettskygreier ment for dokumenter, bilder og generell backup? Et par femten ekstra ms ping er vel ikke akkurat superviktig? Eller misforstår jeg noe? Og mye mer. Gmail og Office 365 feks.. 1 Lenke til kommentar
mattamat Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Er ikke nettskygreier ment for dokumenter, bilder og generell backup? Et par femten ekstra ms ping er vel ikke akkurat superviktig? Eller misforstår jeg noe? Og mye mer. Gmail og Office 365 feks.. Office 365 Endret 1. oktober 2016 av mattamat Lenke til kommentar
frodenerd Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Gåte: Hva er det som blir borte, jo mer du lager av det? Lenke til kommentar
Øyvind Selbek Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Gåte: Hva er det som blir borte, jo mer du lager av det? Innenfor industriell produksjon er svaret på gåten "kvaliteten" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå