Seen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hei! En venn av meg selger en uåpnet Macbook 12" 2015 modell med 512GB harddisk og 8Gb RAM til 11,000kr. Er dette en god deal? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Den billigste jeg finner (Proshop.no) med 512 GB disk og 8 GB minne koster 14 000 kr, så det er ingen dum pris! Lenke til kommentar
Seen Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Den billigste jeg finner (Proshop.no) med 512 GB disk og 8 GB minne koster 14 000 kr, så det er ingen dum pris! Det er sikkert årets modell det er snakk om. Gikk for en ny Macbook Pro Retina 13-tommer i stedet for. Tror det var et bedre kjøp. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Den billigste jeg finner (Proshop.no) med 512 GB disk og 8 GB minne koster 14 000 kr, så det er ingen dum pris! Det er sikkert årets modell det er snakk om. Gikk for en ny Macbook Pro Retina 13-tommer i stedet for. Tror det var et bedre kjøp. Om det er et bedre kjøp avhenger av bruken. Det er tross alt snakk om to ganske forskjellige maskiner. Lenke til kommentar
Seen Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Den billigste jeg finner (Proshop.no) med 512 GB disk og 8 GB minne koster 14 000 kr, så det er ingen dum pris! Det er sikkert årets modell det er snakk om. Gikk for en ny Macbook Pro Retina 13-tommer i stedet for. Tror det var et bedre kjøp. Om det er et bedre kjøp avhenger av bruken. Det er tross alt snakk om to ganske forskjellige maskiner. Mente selvfølgelig for meg, og ikke alle haha tolket du det sånn? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Den billigste jeg finner (Proshop.no) med 512 GB disk og 8 GB minne koster 14 000 kr, så det er ingen dum pris! Det er sikkert årets modell det er snakk om. Gikk for en ny Macbook Pro Retina 13-tommer i stedet for. Tror det var et bedre kjøp. Om det er et bedre kjøp avhenger av bruken. Det er tross alt snakk om to ganske forskjellige maskiner. Mente selvfølgelig for meg, og ikke alle haha tolket du det sånn? Neida, absolutt ikke. Men siden du ikke nevnte noe om type bruk i åpningsinnlegget falt bare kommentaren naturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå