AfterGlow Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Strømmetjenesten skal være interessert i å kjøpe Soundcloud.Snart kan Spotify få massevis av ny musikk Lenke til kommentar
Hakons1 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Liker den nyheten her, skulle gjerne fått samlet mange av sangene som jeg hører på hos SoundCloud og Spotify på ett sted. Håper bare sangene blir kvalitetssjekket ettersom at det kan være mye forskjellig lydkvalitet på SoundCloud. Endret 30. september 2016 av Hakons1 2 Lenke til kommentar
Simply Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ja, ja og atter ja! Dette hadde vært helt topp! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Dette håper jeg blir en realitet ja, mye gull å finne der inne Lenke til kommentar
Soles Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ingen andre tjenester kommer engang i nærheten av Soundcloud sin rekkevidde. Selv om mange av mine venner/artister har gått over til Hearthis og Mixcloud, så gir ikke jeg opp Soundcloud av den grunn. Jeg har vært medlem siden starten og har tenkt til å være der til slutten, med mindre Spotify ødelegger alt da er jeg ute. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 de kommer til å ta betalt for det? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Liker den nyheten her, skulle gjerne fått samlet mange av sangene som jeg hører på hos SoundCloud og Spotify på ett sted. Håper bare sangene blir kvalitetssjekket ettersom at det kan være mye forskjellig lydkvalitet på SoundCloud. Er en del sanger med dårlig lydkvalitet på Spotify også desverre, så har ikke så veldig stor tro på at det blir bedre hvis de slåes sammen med SoundCloud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg