Haltvire Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hei! Jeg bestilte iPhone 7 fra eplehuset, men ser at det står "lang leveringstid kan forekomme" og det er 0 på lager for øyeblikket. Sjekket apple.no etterpå, og da ser jeg at det står bekreftet 2-3 uker leveringstid. Er det faktisk en forskjell på hvor lang tid apple.no bruker enn eplehuset.no? Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hei! Jeg bestilte iPhone 7 fra eplehuset, men ser at det står "lang leveringstid kan forekomme" og det er 0 på lager for øyeblikket. Sjekket apple.no etterpå, og da ser jeg at det står bekreftet 2-3 uker leveringstid. Er det faktisk en forskjell på hvor lang tid apple.no bruker enn eplehuset.no? Vi snakker 2-3 uker for alle som selger mobiler fra Apple. Telia sier 2-3 uker akkurat som apple.no. Ingenting som tyder på at eplehuset har noen forang fremfor andre som f.eks Telia. Min erfaring er at du må vente like lenge hos alle leverandører. Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Hei! Jeg bestilte iPhone 7 fra eplehuset, men ser at det står "lang leveringstid kan forekomme" og det er 0 på lager for øyeblikket. Sjekket apple.no etterpå, og da ser jeg at det står bekreftet 2-3 uker leveringstid. Er det faktisk en forskjell på hvor lang tid apple.no bruker enn eplehuset.no? Vi snakker 2-3 uker for alle som selger mobiler fra Apple. Telia sier 2-3 uker akkurat som apple.no. Ingenting som tyder på at eplehuset har noen forang fremfor andre som f.eks Telia. Min erfaring er at du må vente like lenge hos alle leverandører. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå