9120 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 jeg tenkte å jobbe ekstra ved studiet , lurte på om lønner seg å ta kurset eller? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Vakt kurs? Tenker du da på vekterkurs? Mange/fleste vekterselskap krever du har trinn 1. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Vekterkurs? Det lønner seg å ta kurset da det uansett vil se bra ut på CV. Er du sikker på at du ikke skal jobbe som vakt så er det litt mindre vits. Jeg tenker at kurset er en del mindre verdt hvis du ikke har jobbet litt som vakt. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Kommer helt an på om du føler det er verdt det da..mange jobber gir jo vekterkurs hvis du skal jobbe for de.. Jeg jobber som vekter på Gardermoen å der fikk vi alt.. Gjelder det dørvakt så må du nok fikse kurs selv.. Jeg gjorde det,for du må ha en arbeidskontrakt med deg til politiet når de utsteder kortet ditt.. Å du har vel mer mulighet til å bli satt først i køen på en jobb hvis du har kurs å vise til en de som ikke har det.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Sidan dette er ein ekstrajobb så vil eg nok anbefale deg til at du søker jobb utan kursing. Får du tilbud om jobb så vil arbeidsgiver gi beskjed om du får tilbud om å ta kursinga gjennom jobben, eller om du må betale kurset sjølv. Så så lenge du ikkje har fått deg jobb så vil eg nok råde deg til å bruke din tid og energi på andre ting enn å ta eit kurs som kun kanskje fører til ein ekstrajobb. Dersom du ender opp med å få deg ein anna ekstrajobb enn som vakt så er det eigentleg berre dumt å ha brukt tid og pengar på å ta eit kurs som du ikkje treng. Som minimum bør du ta kontakt med aktuelle arbeidsgivera for å spørre om korleis dei praktiserer dette med kursing. Gir dei jobb til søkarar som ikkje har kurset, eller krever dei at søkaren må ha kurset frå før? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Du vil aldri få et vaktselskap til å spandere trinn 1 på noen som ikke har det. Kanskje trinn 3, men da er de som regel helt desperate, og anser det som mer lønnsomt enn å lære opp noen andre, dersom du allerede har opplæring. Jeg vil derfor si at trinn 1 er et absolutt minimum. Å søke uten er bortkastet tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå