Torstein Norum Bugge Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ny lekkasje overlater tilsynelatende ingenting til fantasien.Avslørt: Dette er visst Googles nye Pixel-mobiler Lenke til kommentar
Timster Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Prakt, vel... Spørs om jeg gidder å bytte ut Nexus 5X til fordel for en av disse. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Kjedelig design For liten screen-to-body ratio (skjermen burde vært trekt lenger ut mot kantene, siden/topp/bunn). 3 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Var veldig spent på disse, da jeg vurderte å hoppe over Note 7 som jeg har bestilt, men 64 GB og ikke memorykort blir alt for lite desverre...... Lenke til kommentar
jeppep Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Kjedelig design For liten screen-to-body ratio (skjermen burde vært trekt lenger ut mot kantene, siden/topp/bunn). evt. tilpasset kroppen på mobilen slik at den kunne vært mindre. Jeg er klam i fingrene etter en 4,5/4,7 pure android telefon. Savner min gamle Nexus 4 (sett bort i fra kamera og slik selvfølgelig). Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Å gud, jeg får helt noia av den ene antennestripen som går over toppen på telefonen. Det burde da la seg gjøre å droppe den. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Alt dette er "tegninger" av hvordan man tror tlf vil se ut og ikke faktiske bilder eller video. Sansynligheten er nok stor for at den blir seende slik ut, men dere har vel ikke noen bekreftende bilder slik dere skriver... Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Er vel ikke helt overraskende at det er et rektangel med skjerm på fremsiden, som alle andre telefoner. Om dette stemmer, så ser jeg derimot at det også denne gangen er jack på toppen. Ønsker meg den under. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Bryr meg minimalt om hvordan en telefon ser ut. Av alle relevante forskjeller mellom telefonene på markedet, er det den suverent minst viktige faktoren. For det første ser de alle omtrent like ut, og for det andre: Hvem bruker egentlig telefonen sin som et smykke? Får man høyere sosial status med en «pen» telefon fremfor en «stygg»? Imponerer man naboen? Hjelper utseende på telefonen deg med å få ja til en romantisk date? Nope og atter nope. Ingen andre bryr seg om hvordan telefonen din ser ut, så hvorfor bry seg selv? Endret 2. oktober 2016 av kvakse 2 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Bryr meg minimalt om hvordan en telefon ser ut. Av alle relevante forskjeller mellom telefonene på markedet, er det den suverent minst viktige faktoren. For det første ser de alle omtrent like ut, og for det andre: Hvem bruker egentlig telefonen sin som et smykke? Får man høyere sosial status med en «pen» telefon fremfor en «stygg»? Imponerer man naboen? Hjelper utseende på telefonen deg med å få ja til en romantisk date? Nope og atter nope. Ingen andre bryr seg om hvordan telefonen din ser ut, så hvorfor bry seg selv? Alt dette er jo subjektivt. Folk har lov til å bry seg om hva de selv vil. Lenke til kommentar
Terje Hagen Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hvorfor i hel...e kan vi ikke få mulighet til minnekort på noen av disse Nexus (Pixel) telefonene. Hadde personlig ikke nølt et sekund hvis bare dette hadde vært på plass. Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Flinke til å kopiere iphone designmessig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå