Toketorp Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Kveld i Drammens "nyeste" bydel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hei! Det er litt mye støy i himmelen her synes jeg. Det har vel kanskje noe med at der er litt høy ISO? Du hadde nok ikke stativ tenker jeg og måtte kompensere på den måten? Ellers fin komp. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Kompen sitter og det gjør da resten av det tekniske også så da er vel det meste sagt. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Hei! Det er litt mye støy i himmelen her synes jeg. Det har vel kanskje noe med at der er litt høy ISO? Du hadde nok ikke stativ tenker jeg og måtte kompensere på den måten? Ellers fin komp. Hadde ikke stativ, så det ble høy ISO ja, Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Kompen sitter og det gjør da resten av det tekniske også så da er vel det meste sagt. Roar Takk for hyggelig kommentar. Har oppgradert fra Sony a6000 til Sony a6300, og må prøve meg litt frem. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Flott i Drammen, fint lys og farger. En liten støyfjerning hadde kanskje gjort seg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg