verwooks Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Hei, er det flere som opplever at "google tjenester" og "android tjenester" bruker mer batteritid etter siste oppdatering? Android 6.0.1 build nr 35.0.A.1.275. Endret 30. september 2016 av verwooks Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Kjør en factory reset. Blir desværre veldig ofte krøll etter oppdateringer på android. Å freshe den opp fikser biffen. Lenke til kommentar
The_Edge90 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Samme her. Bare 35% batteri igjen etter tre timers bruk. Android-systemet og android OS har tilsammen trekt over 50%. Men mistet man ikke alt av bilder osv om man nullstiller til fabrikkdata? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Mister ikke det du har på minnekort. Sync med google så tar den vare på kontakter osv. Legg inn appen Google Photos så tar den en gratis cloud backup av alle dine bilder og videoer. Faktisk ubegrenset mengde og. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Noen som har erfaring med at nettopp en fabrikk reset løser problemet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ikke erfaring fra akkurat denne tlf, men erfaring ved å ha hjulpet mange andre med dette, samt kjørt flere hundre factory reset selv grunnet custom rom osv. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Har mye erfaring med mye factory reset selv med custom roms, men hadde håpet jeg slapp dette nå med original rom fra Sony. Da håpet jeg for mye .. haha Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Har mye erfaring med mye factory reset selv med custom roms, men hadde håpet jeg slapp dette nå med original rom fra Sony. Da håpet jeg for mye .. haha Hehe. Måtte ta factory reset på min Note 4 og ved hver offisielle oppdatering pga bugs. Så er ikke bare sony son har dette problemet. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Problemet vedvarer i grunn etter factory reset også. Flere som opplever samme dårlig batteritid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå