Dunestar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Tadda! Gitaren i ny forkledning. Men kvaliteten ble litt merkelig etter fargeskiftet. Dessverre, fenderstratguitarplayer; Det er nok siden din som er problemet, ikke bannerene. Endret 29. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Dunestar: Hur har du mekka den gitaren? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Dunestar: Hur har du mekka den gitaren? 0b4b; Gitarmekkeskolen. Neida, jeg søkte på Google.com. Det er ikke helt flott, kan man vel si, men jeg er ikke den eneste: DiMiles sitt forslag: Gitaren han brukte: Endret 30. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) sehr sehr gut Dunestar! likte den veldig godt. har du bare redigert og mekket på den gitaren som DiMiles brukte? forandret på farger og effekter? Endret 30. november 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 sehr sehr gut Dunestar! likte den veldig godt. har du bare redigert og mekket på den gitaren som DiMiles brukte? forandret på farger og effekter? Satser på at det er denne du snakker om nå: - - - Det er ikke den samme gitaren som DiMiles har brukt. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 okei, misforstod litt jeg da. hvordan har du lage den? lurer ikke på fremgangsmåte for det er nok utenfor min oppfattelsesevne 22.30 dagen før en nynorsktentamen, men hva har du brukt? PS? okei da, er så nysgjerrig, hvordan har du klart å få til noe slikt? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 okei, misforstod litt jeg da. hvordan har du lage den? lurer ikke på fremgangsmåte for det er nok utenfor min oppfattelsesevne 22.30 dagen før en nynorsktentamen, men hva har du brukt? PS? okei da, er så nysgjerrig, hvordan har du klart å få til noe slikt? God hjelp fra min gode venn Google.com, og litt photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå