Gå til innhold

Noen som har lyst til å lage banner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gin den, men litt antialiasing hadde gjort seg..

Åssen får man sånn rutenett over hele..? (Regner med det er et layer som er lagt inn, men sånn at det ligger på toppen av alle, men også i den fargen som det dekker..) Noe med latency på layeret..?

Pattern for eksempel...

Lenke til kommentar
/me lage et forslag i morgen om du vil. Eller bruk DiMiles sitt.

Jeg er takknemlig til det! Så kan jeg se hva jeg liker best. :thumbup: Skal linke til siden til vinneren hvis han vil.

Si fra hvis du vil ha endringer i logoen eller .psd :)

Trenger ikke endringer (tror jeg). Går det an å få rutenettet som er i banneret til bakgrunn på siden? (Hardware.no-bakgrunnen er for lys. Vet forresten ikke om det er lovlig å bruke bakgrunner fra andre nettsider.... :blush:

EDIT: Jeg mener; Kan du lage en bakgrunn med samme farge og form som er i rutenettet i banneret? Puh, inviklet!

Endret av fenderstratguitarplayer
Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å bestemme seg for hvilken jeg skal bruke. Noen forslag om hvilken som passer best til siden min?

gitar.gif

Jeg må si det at fargene i DiMiles sin banner passet svært bra med fargene i linkene. Vet ikke helt om jeg vil ha det rutenettet. Hvordan ser det ut uten rutene? Bilde fra siden med banneret.

gitar.jpg

Dunestar sin banner har ikke de samme fargene. Jeg vet ikke om det er linkene mine eller gitaren som bør skifte farge... En annen ting: Føler liksom at gitaren forsvinner i løse luften. Gitar++ forsvant litt bort fra logoen følte jeg.

Bilde fra siden med banneret.

Hva mener dere?

Endret av fenderstratguitarplayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...