Flanger Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har ikke fått helt kontrollen over photoshop ennå , så jeg lurer på om det er noen som har lyst til å lage en banner til Gitar++? Jeg vil at banneret skal inneholde Gitar++. Har ikke helt bestemt meg for hvilke farger jeg skal bruke til sida, men jeg satser på lyse farger. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vær så snill lag noe noen. Den som er der nå er _rimelig_ stygg.. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Vær så snill lag noe noen. Den som er der nå er _rimelig_ stygg.. Hehe, det er ikke tull en gang!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg hadde dessverre ikke så god tid. .psd hvis ønskelig )) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Gin den, men litt antialiasing hadde gjort seg.. Åssen får man sånn rutenett over hele..? (Regner med det er et layer som er lagt inn, men sånn at det ligger på toppen av alle, men også i den fargen som det dekker..) Noe med latency på layeret..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Gin den, men litt antialiasing hadde gjort seg.. Åssen får man sånn rutenett over hele..? (Regner med det er et layer som er lagt inn, men sånn at det ligger på toppen av alle, men også i den fargen som det dekker..) Noe med latency på layeret..? Pattern for eksempel... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 For eksempel.. Får teste etterpå om jeg får det til. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Ska sei! Det var ikke verst. Du har til og med fått fargen til å passe med linkene! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Si fra hvis du vil ha endringer i logoen eller .psd Hyggelig hvis du likte den. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 /me lage et forslag i morgen om du vil. Eller bruk DiMiles sitt. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 (endret) /me lage et forslag i morgen om du vil. Eller bruk DiMiles sitt. Jeg er takknemlig til det! Så kan jeg se hva jeg liker best. Skal linke til siden til vinneren hvis han vil. Si fra hvis du vil ha endringer i logoen eller .psd Trenger ikke endringer (tror jeg). Går det an å få rutenettet som er i banneret til bakgrunn på siden? (Hardware.no-bakgrunnen er for lys. Vet forresten ikke om det er lovlig å bruke bakgrunner fra andre nettsider.... EDIT: Jeg mener; Kan du lage en bakgrunn med samme farge og form som er i rutenettet i banneret? Puh, inviklet! Endret 27. november 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vet ikke helt hva du mente, men rutenettet finnes det ikke noe copyright på Du får velge mellom min og PoleCat sin i morgen. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg hadde dessverre ikke så god tid. http://home.no/dimiles/bilder%20o.l/gitar.gif .psd hvis ønskelig )) Hmm ... Okey den! - - - Mitt forslag: PSD.-fil ligger klar! Endret 27. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Gin den, men litt antialiasing hadde gjort seg.. Åssen får man sånn rutenett over hele..? (Regner med det er et layer som er lagt inn, men sånn at det ligger på toppen av alle, men også i den fargen som det dekker..) Noe med latency på layeret..? http://home.tiscali.no/ompatut/guides/grid/grid.htm Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hehe takk arve.. Fant en side da som kanskje kunne spart deg for litt arbeid; HER Hihi.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 laga den egentlig til dimiles, han forstod ikkje alle dei (tusenvis) andre guidene som allerede eksisterte... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Fuck deg Arve! Marvil, plz! De sugde, med Arve sin var det lett. dette var leeenge siden btw Endret 28. november 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Det er veldig vanskelig å bestemme seg for hvilken jeg skal bruke. Noen forslag om hvilken som passer best til siden min? Jeg må si det at fargene i DiMiles sin banner passet svært bra med fargene i linkene. Vet ikke helt om jeg vil ha det rutenettet. Hvordan ser det ut uten rutene? Bilde fra siden med banneret. Dunestar sin banner har ikke de samme fargene. Jeg vet ikke om det er linkene mine eller gitaren som bør skifte farge... En annen ting: Føler liksom at gitaren forsvinner i løse luften. Gitar++ forsvant litt bort fra logoen følte jeg. Bilde fra siden med banneret. Hva mener dere? Endret 29. november 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hva mener dere? At du bør bygge opp siden din etter Dunestars forslag, eller be han endre fargene på gitaren sin. Det burde vel egentig ikke være tvil, selv om DiMiles forslag også var meget bra og stod til siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå