Gunnar Fagerli Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Kazimierz Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hei Her synes jeg det er helt greit uten kloning. Elegant reklame for restauranten dette. Godt utsnitt. Kanskje litt mye grønnskjær? Men hva vet jeg om hvordan det var? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ja, mye har nok skjedd i Krakow siden jeg var gjennom der i oktober 1972 på vei til India for første gang hvilket tok meg gjennom 13 land. Kanskje bommer jeg, men jeg synes kelneren har mer Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ja, mye har nok skjedd i Krakow siden jeg var gjennom der i oktober 1972 på vei til India for første gang hvilket tok meg gjennom 13 land. Kanskje bommer jeg, men jeg synes kelneren har mer Roar Hvorfor forsvant "mer arabernese enn jødenese", mon tro? Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Hei Her synes jeg det er helt greit uten kloning. Elegant reklame for restauranten dette. Godt utsnitt. Kanskje litt mye grønnskjær? Men hva vet jeg om hvordan det var? Takk Helene - det var grønt og sommerlig! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Takk for kommentar Roar! Jeg har vært både i Israel og mange araberland og ser godt forskjell på nesene :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg