Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vil ikke ha barn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med TS!! Jeg er 33 år å har sterilisert meg,å jeg hater barn!!passer meg helt fint å ikke ha noe ansvar for å hente å bringe å treninger å dritt å møkk.. Har nok med mann,hund å jobb i livet mitt..har jeg lyst til å slenge meg på sofaen en dag så skal det være plass til det!!

Så du er absolutt ikke slem fordi du ikke vil ha barn... Da er vi i såfall to om å være det!

• Liker 4
Lenke til kommentar

For de pengene man bruker til en elev i Norge på ett år, kunne sikkert over ett dusin barn lært å lese å skrive i Botswana. :)

Det der er nok helt feil. De kunne sikkert lært bortimot 100 barn å lese for prisen av 1 norsk elev :)

Husk lærere, bøker, vaskedamer, lokaler, etc. Mye greier man må ta med.

Lenke til kommentar

flott det. Ingen som tvinger deg. Blir faktisk mer og mer vanlig at man ikke ønsker seg barn.

Det er en interessant tanke egentlig. Viss denne tendensen fortsetter vil det gi en vanvittig makt til folket ettethvert. De som har makt i samfunnet må jo etterhver gjøre alt de kan for å få folk til å sette barn til verden. For viss det ikke fylles på med nye mennesker så vill jo hele greia kollapse. I tillegg vil jeg tro et samfunn med mange barnløse ville bli vanskeligere å kontrollere siden en trolig tør å være mer i opposisjon når en bare har seg selv å tenke på. Kan jo bli en slags revolusjon dette

Lenke til kommentar

Svært få menn vil ha barn. Det er enten et uhell, eller så lurer kvinnen mannen, eller så gir mannen etter for press så ikke kvinnen skal gå i fra ham. Men de fleste menn lærer seg å like ungen etter hvert, eller kanskje det bare er noe de sier?

NB: Dette er synsing på høyt nivå.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...