Querke Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Hei! Har en canal digital boks (a la denne: https://kabel.canaldigital.no/tv/t-we-box/). Men har mistet kabelen som hørte til. Tenkte å kjøpe en ny en på 10 meter, men aaaner ikke hva slike kabler heter? Vært kjekt å kjøpt den hos Clas Ohlson siden jeg har 500kr gavekort der. Ville spørre dere før jeg går dit så jeg ikke høres helt grønn ut. Takk, mvh Simon. Endret 29. september 2016 av Querke Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hva slags kabel er det du trenger da? Er i hvert fall 4 typer kabel til denne. Strømkabel? Antennekabel? Nettverkskabel? HDMI kabel? Lenke til kommentar
Querke Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Antennekabel! Beklager altså. Tror jeg har funnet ut at jeg kan kjøpe en sånn coax kabel? Og sette på en sånn f-plugg på den, så kan jeg skru den på dekoderen og i veggen. Dette fant jeg hos Clas Ohlson etter litt leting. Men så på review av den f-pluggen på clas var veldig dårlig... Hmm Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Coax. De selger disse som antennekabel på Clas. Og Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå