RRhoads Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Pris deg lykkelig som i det hele tatt får mer enn 40% Javell..? Hvorfor det? Fordi, som nevnt betydelig antall ganger i tråden, det faktisk kun er det du har krav på etter AML, så lenge du verken har tariffavtale eller avtale om høyere overtidstillegg i arbeidskontrakten... Nåja.. Prise seg lykkelig over at man har bedre vilkår enn AML? Det er ganske vanlig i privat sektor å ha bedre vilkår enn AML, så å prise seg lykkelig over det er å dra det litt langt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2016 Enig. Litt rart å mene at jeg skal prise meg lykkelig over å ha slike vilkår. Minstetariff og får kun 80% etter kl. 21:00 og på lørdager. Blir neppe mange timer med 80% for å å si det sånn. Akkurat nå har jeg bare 30 minutt med 80% (hvor jeg måtte jobbe 14 timer med hardt fysisk arbeid før 80%-en slo inn) , og lørdager jobber jeg ikke. Så jeg får nyte fint lite av den "luksusen" med 80%. Har samme vilkår som polakker og litauere som er på samme arbeidsplass som meg. Anonymous poster hash: 44c58...631 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Det at bedriften gir polakker og litauere samme vilkår er en bra ting. Kan jeg spørre hva du jobber med? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Har samme vilkår som polakker og litauere som er på samme arbeidsplass som meg. … og du er misfornøyd med at arbeidsgiver ikke bryter diskrimineringsloven om etnisitet? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Det ER en bra ting at polakker og utlendinger har samme vilkår som norske. Det jeg ville frem til var at vilkårene våre er elendig. TS Anonymous poster hash: 44c58...631 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 det er jo lov og ringe hr / lønn / personalavdeling og spørre om lønnsvilkårene dine og , de har garantert oversikt over dette. og 80% etter 2100 er teknisk umulig og oppnå da du skal ha 11 timer hvile mellom arbeid , så da må du jo ha fri dagen etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå