Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

SmartDok, føring av overtidstimer. 40% eller 80%?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Pris deg lykkelig som i det hele tatt får mer enn 40% ;)

Javell..? Hvorfor det?

Fordi, som nevnt betydelig antall ganger i tråden, det faktisk kun er det du har krav på etter AML, så lenge du verken har tariffavtale eller avtale om høyere overtidstillegg i arbeidskontrakten...

Nåja.. Prise seg lykkelig over at man har bedre vilkår enn AML? Det er ganske vanlig i privat sektor å ha bedre vilkår enn AML, så å prise seg lykkelig over det er å dra det litt langt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig.

Litt rart å mene at jeg skal prise meg lykkelig over å ha slike vilkår. Minstetariff og får kun 80% etter kl. 21:00 og på lørdager. Blir neppe mange timer med 80% for å å si det sånn. Akkurat nå har jeg bare 30 minutt med 80% (hvor jeg måtte jobbe 14 timer med hardt fysisk arbeid før 80%-en slo inn) , og lørdager jobber jeg ikke. Så jeg får nyte fint lite av den "luksusen" med 80%.

Har samme vilkår som polakker og litauere som er på samme arbeidsplass som meg.

Anonymous poster hash: 44c58...631
Lenke til kommentar

det er jo lov og ringe hr / lønn / personalavdeling og spørre om lønnsvilkårene dine og , de har garantert oversikt over dette.

og 80% etter 2100 er teknisk umulig og oppnå da du skal ha 11 timer hvile mellom arbeid , så da må du jo ha fri dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...