JackTheRipper Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hallo jeg lager side for Lepsøy Lan. Akuratt nå lager jeg sommer siden (vet det er tidli, men har ikke noe annet å gjøre) jeg trenger litt hjelp her : Hva synes dere ? Er for lyse farger (det er jo en sommer side) ? ----------------------------------------------------- hehe ,, viss dere kan svare på spørsmålene mine hadde det vert fint. Adresse : Lepsøy Lan sida Det er bare et utkast så linkene funker ikke bare index fila jeg har laget. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Joda.. - Bakgrunnsfareg er irriterende når man er der en stund.. - Bytt farge på linkene (kanskje ta vekk underline og ta på underline when mouse-over) - Syns logoen til arve87 (ompatut) var finere.. Hør om han kan legge til 2004 på sin.. - Rittal logoen var enten dårlig eller stygg. (Ser ut som litt uheldig transparent bakgrunn) Ellers fint utgangspunkt.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Agh! Sterke farger gitt - Rittal logoen kunne trengt litt antialiasing eller no sånt, den ser ikke ut. - Det skrives statistikk, ikke statestikk - Logoen var litt vrien å lese. Og heter det ikke Lepsøy Lan? I logoen står det Lepøy.. - Likte ikke helt bildet av den PC-skjermen i logoen.. Så så liten og stakkarslig ut i alt det andre Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Og btw, siden validerer ikke: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...mer%2Findex.php Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 okei, i det siden loadet og bakgrunne ikke var fremme hadde jeg håpet på en mørk bakgrunn for at siden ikke skulle virke for skrikende og intens, men nope. ville først og fremst ordnet på dette. ellers> >standard farge på linkene i menyen(!) ikke bra. likte heller ikke "visited link" fargen, veldig skrikende den og >logoen til sponsoren deres var ikke tatt mye hånd om. kunne fikset litt på den. >ok oppsett oversiktlig og greit. >er ikke validert >litt kjedelig header kanskje. egentlig ok med skjermen synes jeg. har sammenheng med innholdet på siden. men kunne gjerne funnet noe annet enn en standard xp logo. bare en tanke. >du hadde kanskje klart å krypmpe siden så slipper vi å scrolle, kommer jo an på hvor mye innhold du skal ha da. bare en tanke. kan jo gjøre det mulig å scrolle i tabellen f.eks. trenger ikke scrolle hele siden hvis du har så mye info å putte inn da. ellers ok. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Smidt; tihi gleder meg til siden din kommer opp med nytt design.. Da skal det kommenteres med stor K.. :!: Litt off-topic, men who cares. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ouch! My eyes! Det var da noen helt ekstreme farger. Jaja, da har jeg nytt sted å se mot om jeg ønsker å bli solblind på en regnversdag. * Hva med å dempe opacity på grids littegranne? * Den der Rittalgreia ser ut som den er klippa ut med saks av en treåring... * Standardfarger (til og med besøkte) og underline på lenkene er og forblir en uting. * WTF? Alt ble mørkeblått når jeg gikk inn på billettsystem. Det var helt ærlig dritstygt! Passa jo ikke med noe. Sikkert en bug fra din side. * Headerteksten var vond å lese og det går an å roe "outer glowen" litt ass. * Er det en TV eller en PC-skjerm jeg skimter i hjørnet? Ikke vet jeg. Skittent var det og. * Prøv med 11px (9pt) på teksten. * Det heter statistikk * Du bør holde celleavstandene like. Resten er vel sagt... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 :!: Du kan få ferie for slikt... Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 (endret) okei, i det siden loadet og bakgrunne ikke var fremme hadde jeg håpet på en mørk bakgrunn for at siden ikke skulle virke for skrikende og intens, men nope. ville først og fremst ordnet på dette. ellers> >standard farge på linkene i menyen(!) ikke bra. likte heller ikke "visited link" fargen, veldig skrikende den og >logoen til sponsoren deres var ikke tatt mye hånd om. kunne fikset litt på den. >ok oppsett oversiktlig og greit. >er ikke validert >litt kjedelig header kanskje. egentlig ok med skjermen synes jeg. har sammenheng med innholdet på siden. men kunne gjerne funnet noe annet enn en standard xp logo. bare en tanke. >du hadde kanskje klart å krypmpe siden så slipper vi å scrolle, kommer jo an på hvor mye innhold du skal ha da. bare en tanke. kan jo gjøre det mulig å scrolle i tabellen f.eks. trenger ikke scrolle hele siden hvis du har så mye info å putte inn da. ellers ok. Den der Rittalgreia ser ut som den er klippa ut med saks av en treåring... <-- den var god.. Rittal logoen var laget for hvit bakgrunn, men som sagt dette er bare en test side. eeh det med linkene er slik fordi jeg ikke har mekka CSS style enda. Og jeg tenker på en litt lysere blå farge i bakgrunnen . men takk for alle responser Endret 27. november 2003 av JackTheRipper Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 JEG HATER TIMES NEW ROMAN! ER DU ENIG, LEGG DETTE TIL SIGNATUREN DIN. Godt det finnes flere av oss. Meld deg inn i UFC, sammen med meg og Dunestar. Gruppen vokser, fort! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Godt det finnes flere av oss. Meld deg inn i UFC, sammen med meg og Dunestar. Gruppen vokser, fort! Meg da? pokker, det å kjede seg på kvelden azz Endret 27. november 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Godt det finnes flere av oss. Meld deg inn i UFC, sammen med meg og Dunestar. Gruppen vokser, fort! Meg da? pokker, det å kjede seg på kvelden azz Du er på grensen til å få bli med. Husker du ikke hva du sa igår kanskje. Slikt er sterkt mislikt her i UFC. Papir eller skjerm; no difference! EDIT: Lite å gjøre i dag også ja. Menmen. Hyggelig jeg ikke er alene. Endret 27. november 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Smidt; tihi gleder meg til siden din kommer opp med nytt design.. Da skal det kommenteres med stor K.. :!: Litt off-topic, men who cares. litt off-topic, men jeg er da saklig i kommentarene. kommer prøver å hjelpe etter best evne. han ville jo ha ting han kunne forbedre, eller? kan jo trekke frem det jeg mener kan fikses litt på da siden kommer snart opp. gleder meg håper på masse saklig respons. alle kommentarer er gjort i beste mening. EDIT: jeg er og sterkt mot TIMES NEW ROMAN!: er det en liten plass til en stor bergenser? Endret 27. november 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Smidt; håper du ikke tok det ille opp. Det var ikke ment negativt på noen måte.. Var en sarkastisk kommen tar eller hva det heter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå