Toketorp Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Flytende bolig ed egen brygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Det så ut som en luksuskåk gitt! (men jeg må si jeg er glad huset mitt står på fast grunn..) Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Ja, denne hadde også en liten uteplass på land. Det er mange husbåter i København med langt dårligere standard. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Stor nok til at jeg kunne tenkt meg en sånn. Men det blir kanskje litt problem med internett og kabel TV hvis man skal ut en tur med båten? Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Stor nok til at jeg kunne tenkt meg en sånn. Men det blir kanskje litt problem med internett og kabel TV hvis man skal ut en tur med båten? Roar Ja, denne er nok ganske landfast. Kommunen må jo være ganske tolerant når man får lov til å bruke så mye plass i de trange kanalene i sentrum av byen! Lekteren vid siden av er en restaurant, så det er kort vei til en halvliter. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Artig gatebilde, egner seg nok ikke for familier med barn denne kåken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg