erot71 Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei, Har hatt en del problemer med et skjermkort(Når jeg beveger meg horisontalt blir det lagging på ting som er vertikalt plassert)Hadde den på testing hos komplett og de var enig. (sendte korte til en annen testing). Men det jeg nå lurer på er; har nå satt inn mitt gamle kort(GF2 mx 200), og nå er det slik med dette også(alle drivere er lagt inn riktig, og alle BIOS ting skal stå rett.) Kan dette ha noe med hovedkortet å gjøre(Abit kt7a), har en Pc til (abit kt7-raid) samme skjer der, kan jeg ha ødelagt to hovedkort !!? Hele historien begynte med at jeg kjøpte et Gainward GF2 ti 400(3 uker siden) satte det inn, startet PC, alt bra så lenge, den startet opp, men når jeg la inn driverene, og restartet ble skjermen blå og rosa og hang seg, byttet kortet i et GF3 siluro ti200. Det var nå laggingen begynte.(det er dette kortet Komplett tester/a) Så mitt spørsmål er: Kan Gf2 kortet(det som ga rosa/blå skjerm ha ødelagt hovedkortet/ene på noe måte ? Kunne det ha skjedd ? Hvis det er tilfelle, hva da med garanti hos komplett ved kjøp i butikken ? Hvis dette GF2 ti400 gjorde alt dette, vil jeg bli trodd ? Kanskje vært å nevne, Gf2 200mx kortet fungerte bra før alt dette... Var i grunn en ganske komplisert historie....noen tanker om den ? Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Ingen tanker ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: erot71 skrev (2002-02-26 21:45):Hei,Har hatt en del problemer med et skjermkort(Når jeg beveger meg horisontalt blir det lagging på ting som er vertikalt plassert)Hadde den på testing hos komplett og de var enig. (sendte korte til en annen testing). Men det jeg nå lurer på er; har nå satt inn mitt gamle kort(GF2 mx 200), og nå er det slik med dette også(alle drivere er lagt inn riktig, og alle BIOS ting skal stå rett.) Kan dette ha noe med hovedkortet å gjøre(Abit kt7a), har en Pc til (abit kt7-raid) samme skjer der, kan jeg ha ødelagt to hovedkort !!? Hele historien begynte med at jeg kjøpte et Gainward GF2 ti 400(3 uker siden) satte det inn, startet PC, alt bra så lenge, den startet opp, men når jeg la inn driverene, og restartet ble skjermen blå og rosa og hang seg, byttet kortet i et GF3 siluro ti200. Det var nå laggingen begynte.(det er dette kortet Komplett tester/a) Så mitt spørsmål er: Kan Gf2 kortet(det som ga rosa/blå skjerm ha ødelagt hovedkortet/ene på noe måte ? Kunne det ha skjedd ?Hvis det er tilfelle, hva da med garanti hos komplett ved kjøp i butikken ? Hvis dette GF2 ti400 gjorde alt dette, vil jeg bli trodd ?Kanskje vært å nevne, Gf2 200mx kortet fungerte bra før alt dette...Var i grunn en ganske komplisert historie....noen tanker om den ? Tror heller det er skjemkortet som bugger, ikke Hk. Og nei, det skal egentlig ikke kunne skade HK så lenge du ikke har drevet med OC eller å ha tatt ut Skjemkortet når Pc'en ikke var ordendlig avslått. Ok, uhell kunne ha skjedd, men lite sansynlig. Har du prøvd med forskjellige drivere?? En ny driver til et skjemkort kan kanskje være løsningen. Og jeg tviler på at GF2 ti200 har gjort dette. kan være OS'et ditt som bugger oxo. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Takk for svar ! Har prøvd med både win98, w2k og xp. Har også prøvd de fleste drivere. Nå har jeg satt inn et PCI skjermkort, samme da ! Kan det være en eller annen kortslutning....hva med virus...? Har formatert harddisken, men kan det ligge et annet sted ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå