Togo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Noen som har et bra headset å anbefale? Jeg hadde et helt til forrige lørdag da jeg *kremt* ødela det forrige. At det er mikrofon på er ikke noe minus. Pris er vel egentlig ikke noe hinder, med mindre det koster over 1000 spenn. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har et Sennheiser PC-150 til ca 900 kr menne fikk det for 400 kr pga jobben til faren min. Og jeg er veldig fornøyd. Det tåler mye og er god lyd og behagelig og ha på. Eller Trust 410 bass. Det er bra også og rimelig menne tåler ikke så mye. Kjenner en som har har 3 stykker av den. Alle er ødelagd Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Eller Trust 410 bass. Det er bra også og rimelig menne tåler ikke så mye. Kjenner en som har har 3 stykker av den. Alle er ødelagd Det er ikke mye bra! Har det her, men orker ikke bruke det. Lyden er dårlig, de er vonde å ha på, det eneste positive er prisen. Styr langt unna. Kjøpte meg Sony MDR-V700DJ for en stund siden, er storfornøyd, men de ligger litt over det du er villig til å betale.. Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har kjøpt Zalman sitt headet fra microplex som faktisk bare kostet 500 spenn. MEN det er et must for deg da som bruker å ha et lydkort som støtter 5.1 for det er et surround-headset. Veldig bra headset, minus er at det ikke har mikrofon. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) omtrent alle hs fra Koss er bra.. sørg for å finne et med heldekkende øreklokker.. det er et must på LAN der folk brøler og hører på drittmusikk. De er i prisklassen 500-1000kr, spørst hvilket du vil ha. Alle er veldig gode og har livstidsgaranti edit: skriveleif Endret 27. november 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Eller Trust 410 bass. Det er bra også og rimelig menne tåler ikke så mye. Kjenner en som har har 3 stykker av den. Alle er ødelagd Værste møkka jeg har brukt! Hvis de koster over 1000 høvdinger bør de være eksepsjonelt bra, virkelig bra. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvis de koster over 1000 høvdinger bør de være eksepsjonelt bra, virkelig bra. Vel, jeg vil påstå de er "virkelig bra", men de koster 1700,- Fikk dem av dama, hun hadde vunnet et gavekort hun ikke ante hva hun skulle bruke til. Genialt. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Spørs litt hva du skal bruke det til.Er det bare data så er det vel nesten valgfritt hva du velger.skal du bruke til litt musikk,ville jeg sett litt på AKG. www.bestshop.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 har sennheiser hd400 og er storfornøyd. hva de koster vet jeg dog ikke Lenke til kommentar
letmein Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har selv noen AKG K301 og er sånn passe fornøyd. Det jeg liker med de er at de har meget fin lyd, de er utrolig behagelige å ha på hodet, synes de passer å ha hjemme. Det jeg ikke liker med de er at de har litt lite bass (men det er de ikke laget for heller), de er open-air noe som er sånn bob-bob på LAN. Man hører hylinga fra andre rundt deg, men man kan ha en viss komunikasjon med sidemannen uten den derre -hæ, hva sa du *dø*? Mine headphones koster EUR 118.00 excl. VAT, noe som kansje er litt mye. Tror disse hadde passet bra på et LAN. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Spørs litt hva du skal bruke det til. Spilling såklart. Headset til mp3'en har jeg Litt musikk på PC'en også, såklart. Endret 28. november 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
pemagn Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er logitech sine headset gode? I så fall hvilket er best? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har bestilt meg nytt Headset. Lurer på om det er noen som har noen formening om det er bra? Jeg må ha mic på headsettet, når jeg skal spille mix eller pcw. Njaal Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Det så jo veldig bra ut. Gi meg en rapport når du får de, er du snill Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Philips HP 890 ? Har modellen "under", og er superfornøyd, deilig å ha på seg, _god_ lyd.... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det så jo veldig bra ut. Gi meg en rapport når du får de, er du snill Vell, jeg må si de er det deiligeste jeg noen gang har prøvd på PCen!!! Enorm bassgjengivelse. Jeg sitter her og er helt i ekstase Det eneste jeg kan si er at jeg fikk tilsendt R55B i stedet for R56B. Tror microplex er litt usikkre hva de selger Men er i dialog med de. Njaal Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Philips HP 890 ? De er deilige, ja. Vurderte dem når jeg skulle kjøpe, men klarte ikke motstå MDR-V700DJ.. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 De fleste fra Koss er jo bare _Utrolig_ bra da Og jo mer du går opp i pris, jo bedre blir det Har sjøl Koss UR-40... og... -> Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Har kjøpt meg Koss RD55 jeg også nå. Meget bra headet må jeg si! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hmm kan vel dra fram denne tråden igjen...jeg ser etter et hs jeg men har ikke mer enn 500 og tror jeg vil ha koss er ikke det best a?får jo livsgaranti og da.. men får jeg i hele tatt no bra hs till 500 el må jeg opp i pris sliter no i h**** med penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå