blured Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Europa League, gruppe A Old Trafford Stadium, Manchester 29.09.2016 kl. 21:05 Vises på: MAX Mulig XI: ------------------------de Gea---------------------- ---Darmian-----Bailly---Smalling----Blind----- --------------Herrera----------Pogba-------------- -------Mata----------Rooney---Memphis-------- -----------------------Zlatan---------------------Lagnyheter: Mkhitaryan er ikke forventet å være i form til denne kampen Luke Shaw gikk glipp av trening pga sykdom, så han er ikke med Wayne Rooney antakelig tilbake, heldigvis, for da kan han droppes på nytt i serien. Zlatan ble bekreftet på pressekonferansen at starterFormguide: Man Utd: WLLLWW Zorya: WLDDWW Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Skal vel i teorien vinne denne lett, men det spørs om hva lag de stiller med og om de presterer som de gjorde mot Feyenoord eller som de gjorde mot Leicester. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Rojo starter... Darmian ikke på benk en gang. Veldig positivt med TFM da! Fellaini sammen med Pogba enda en gang. Greit av Mourinho å prøve dette med Mata foran, for å se hvordan det evnt. fungerer uten Rooney. Endret 29. september 2016 av blured Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Ingen Blind? Håper det betyr at han starter i ligaen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Regner med at det er derfor både Blind og Herrera ikke er med. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Tverrligger! Damn for et skudd! Endret 29. september 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Jeg håper Young kommer inn for Rojo etter pausen. Trenger offensive backer i denne kampen. Mensah har også vært svak offensivt. Eventuelt bytte ut begge Endret 29. september 2016 av Neymar10 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Mensah, Rojo, Pogba, Zlatan og Lingard har vært svake så langt. Juan Mata banens beste så langt! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Pogba kler ikke den rollen der ved siden av fellaini. Fellaini har ikke vært dårlig, men han må ut for at pogba skal få riktige arbeidsvilkår. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Om Pogba er dårlig er det jo naturlig å ta ham ut, ikke medspillere som gjør det bra. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Fellaini har vært svak som vanlig... til og med kommentator på BT klager over hvor mange touch og sidelengs pasninger han slår isteden for å sette fart fremover slik som andre gjør. Møkkaspiller. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Om Pogba er dårlig er det jo naturlig å ta ham ut, ikke medspillere som gjør det bra.Det handler om kjemi og spilletype også. Pogba er milevis foran Fellaini og da er det naturlig å finne en ny makker til den beste av de. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Fellaini gjør det ok med en elendig Pogba ved sin side. Pogba gjør det elendig med en ok Fellaini. Fellaini er skyld i at Pogba ikke klarer å prestere bedre og må derfor ut? Hvordan kan en så fantastisk spiller som Pogba la seg hindre av Fellaini som har en ok kamp? Fellaini er jo tydeligvis ikke påvirket av en elendig Pogba etter hva jeg leser i tråden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Om Pogba er dårlig er det jo naturlig å ta ham ut, ikke medspillere som gjør det bra. Om Pogba er dårlig når han spiller ute av posisjon/rolle så er det ganske åpenbart hvor problemet ligger. Endret 29. september 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Da ligger problemet på JM som velger å spille ham i den posisjonen. Leste forøvrig en analyse av Pogba sin tid i Juventus. Der ble det motbevist at han ikke passer i flere roller, for eksempel dypt liggende midtbane, en posisjon han hadde flere ganger i Juventus med stort hell i følge analysen jeg leste. Får håpe de hever seg i andre omgang, ikke veldig positivt det jeg har lest etter første. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Fellaini gjør det ok med en elendig Pogba ved sin side. Pogba gjør det elendig med en ok Fellaini. Fellaini er skyld i at Pogba ikke klarer å prestere bedre og må derfor ut? Nei, Pogba har hatt en ok kamp dog noen feilpasninger. Fellaini har vært svak så langt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Ja jeg vet som sagt ikke, får ikke sett mer enn siste 20 min i dag. Kommenterte ut i fra hva som ble skrevet lengre oppe her. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Da ligger problemet på JM som velger å spille ham i den posisjonen. Leste forøvrig en analyse av Pogba sin tid i Juventus. Der ble det motbevist at han ikke passer i flere roller, for eksempel dypt liggende midtbane, en posisjon han hadde flere ganger i Juventus med stort hell i følge analysen jeg leste. Får håpe de hever seg i andre omgang, ikke veldig positivt det jeg har lest etter første. Avhenger helt sikkert mye av spillerne rundt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Liker teknikken til Rashford Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Fosu-Mensah er jammen rask! Håper at Memphis kommer inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå