Starcraft_RULES Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg har spillt et eldre spill der man kan spille multipayer: Det er de "Grønne" mot de "Brune", man har en base hvor hver spiller har et flagg. Meningen er at motspilleren skal komme seg inn i basen og hente flagget, flagget kan bare hentes med Jeep.Ellers har man ihvertfall en stridsvogn og noen andre saker til rådighet. I basene har man skytetårn. Man har et 2D ovenifrablikk Noen som vet hva det heter? Endret 27. november 2003 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Er det en gammel Amiga-klassiker? Hadde noe lignende på Amiga'en. *mimre* Men husker ikke hva det i farta, skal rope om jeg kommer på det. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvilken konsoll var det på (hvis du husker det da...)? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hvilken konsoll var det på (hvis du husker det da...)? Det var PC Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det spillet har jeg! Men det ligger stuet ned i en eske inner inne på loftet Jeg kan se for meg coveret, men jeg husker ikke hva det heter. Jeg husker at introen startet med en klassisk sang. Dette kommer til å ergre meg helt til jeg finner ut navnet. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Return Fire! Har hatt det så mye moro med det spillet! Det var så tøft å spille spiltscreen med kompisen. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Return Fire!Har hatt det så mye moro med det spillet! Det var så tøft å spille spiltscreen med kompisen. Vet, jeg digget det. ULTRA kult spill. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå