jappadu Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) I min bedrift bruker vi domeneshop.no til mail. Vi ønsker å ha åpne kalendre til booking..osv.. Vi trenger et cloud-miljø som f.eks Exchange til kalender, men hvordan bruker vi dette i forhold til mail? At vi ikke sender ut møteinvitasjon med domene outlook.com, men eget domene? Endret 29. september 2016 av webliz Lenke til kommentar
figg1 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Enkleste svar på dette: Flytt alt til Office365, e-post og kalender. Tror ikke det er mange leverandører som kun vil gi deg kalender synk, og værtfall ikke via Exchange. Kanskje Gmail kan være ett alternativ. Men du vil jo uansett ha flere pålogginger, noe man ikke ønsker. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg har selv e-post fra Domeneshop og har satt det opp slik at jeg bruker Gmail for å sende og motta e-post. De som sender meg e-post og mottar e-post fra meg merker ikke forskjell. Jeg regner med det er det samme med Outlook.com også. Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Takk for svar. Koster det 101,40 kr pr måned for kun en bruker(Office 365 Business Premium)? Vi er fem personer i firmaet som skal bruke ulike eposter på samme domene. Blir det 507 kr? Endret 6. oktober 2016 av webliz Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Takk for svar. Koster det 101,40 kr pr måned for kun en bruker(Office 365 Business Premium)? Vi er fem personer i firmaet som skal bruke ulike eposter på samme domene. Blir det 507 kr? Det stemmer, men ikke glem at dere får med nyeste versjon av alle Office-programmer, og kan installere disse på fem enheter. Dersom dere ikke trenger Office-programmene kan dere gå for Office 365 Business Essentials, som koster 40,60 kr/mnd. 3 Lenke til kommentar
figg1 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Takk for svar. Koster det 101,40 kr pr måned for kun en bruker(Office 365 Business Premium)? Vi er fem personer i firmaet som skal bruke ulike eposter på samme domene. Blir det 507 kr? Som Runar sier. Du kjøper Office365 Business Premium til de som trenger e-post / Skype for Business, samt å installere Office pakken på pcen. De som kun benytter e-post og ikke har behov for Office installert de kan du ha Office365 Business Essentials. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Som flere har sagt her, O365 er absolutt det letteste. Jeg bruker det privat og har satt opp konto til søsken/foreldre. Enkelt å dele filer/kalender osv osv. Og ikke så alt for dyrt heller. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg kommer bare for å støtte opp de andre her. Setter opp flere O365-abonnementer i uka for kunder, både business essentials og business premium. (Setter også forøvrig opp exchange-servere i seg selv) Det er fantastisk, folk aner somregel ikke hva de går glipp av før de prøver det! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Må ikke ha Office 365 Business Premium. Office 365 Online Plan 1 holder for det du trenger. Koster en del mindre. Edit: https://products.office.com/nb-no/exchange/compare-microsoft-exchange-online-plans Endret 22. november 2016 av magnusalex Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Google sin G Suite kan og anbefales(tidligere Google Apps) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå