Gunnar Fagerli Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Krakow Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Flott natt/kveldsfoto dette her. Skarpt og fint, fine lysstråler og komposisjonen er god. hvis jeg skal pirke på noe så må det være denne plastposen på plena, den kunne med fordel vært klonet bort. Ellers; riktig flott! Godt jobba! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Et nydelig, skarpt nattbilde Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Flott natt/kveldsfoto dette her. Skarpt og fint, fine lysstråler og komposisjonen er god. hvis jeg skal pirke på noe så må det være denne plastposen på plena, den kunne med fordel vært klonet bort. Ellers; riktig flott! Godt jobba! Takk for det Helene! Jeg er litt uvant her, men skal prøve å klone bort plastposen og legge ut en ny versjon. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Et nydelig, skarpt nattbilde Takk for positiv tilbakemelding Torhild! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Flott natt/kveldsfoto dette her. Skarpt og fint, fine lysstråler og komposisjonen er god. hvis jeg skal pirke på noe så må det være denne plastposen på plena, den kunne med fordel vært klonet bort. Ellers; riktig flott! Godt jobba! Takk for det Helene! Jeg er litt uvant her, men skal prøve å klone bort plastposen og legge ut en ny versjon.Mvh Gunnar Det gikk jo utmerket det! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Flott natt/kveldsfoto dette her. Skarpt og fint, fine lysstråler og komposisjonen er god. hvis jeg skal pirke på noe så må det være denne plastposen på plena, den kunne med fordel vært klonet bort. Ellers; riktig flott! Godt jobba! Takk for det Helene! Jeg er litt uvant her, men skal prøve å klone bort plastposen og legge ut en ny versjon.Mvh Gunnar Det gikk jo utmerket det! Jeg ser du er helt ny her på forumet! Du skal være hjertlig velkommen! Her er vi alle gode venner og kommenter gjerne på andres bilder når du føler for det, det er bare hyggelig. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Flott natt/kveldsfoto dette her. Skarpt og fint, fine lysstråler og komposisjonen er god. hvis jeg skal pirke på noe så må det være denne plastposen på plena, den kunne med fordel vært klonet bort. Ellers; riktig flott! Godt jobba! Takk for det Helene! Jeg er litt uvant her, men skal prøve å klone bort plastposen og legge ut en ny versjon.Mvh Gunnar Det gikk jo utmerket det! Jeg ser du er helt ny her på forumet! Du skal være hjertlig velkommen! Her er vi alle gode venner og kommenter gjerne på andres bilder når du føler for det, det er bare hyggelig. Takk for det Helene! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jasså, har du finni veien hit også nå. Fint nattbilde med grønnbelysning - eller det får man hvertfall inntrykk av fordi synet bedrar. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Takk Roar - ikke tegn til høst nede ved elven! 27 grader hele uken og en stor opplevelse å besøke Krakow for første gang. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg