Garegaupa Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hei, folkens! Eg har no i ei årrekkje bruka daTax Totaløkonomi Standard for rekneskap og fakturering i eit enkeltmannsføretak eg har, samt til å føre privat rekneskap og sjølvmelding. Dette har eg vore godt nøgd med så langt. No for litt sidan fekk eg E-post frå Visma Mamut om at all støtte av dette programmet skal avviklast, og alle kundar får tilbod om å gå over til ei sky-basert løysing i staden (Visma Online). Kall meg gammaldags, paranoid, konservativ og/eller sær, men eg ynskjer å ha mine data på min eigen PC. Rein backup i skya for enkelte ting er greitt nok, men eg føretrekk at viktige data i hovudsak ligg på min eigen, fysiske harddisk (og ja, eg har meir enn gode nok backup-løysingar sjølv, eg har vore i dette "gamet" i ein god del år no ). Visma Mamut har ikkje noko forslag til løysingar som passar meg, dei ynskjer visst berre å få alle opp i skya så snart som råd. Difor vil eg høyre om der er nokon her på forumet som veit om tilsvarande programvare som vert installert lokalt, som har same funksjonar som daTax Totaløkonomi Standard, og der det vil vere mogeleg å importere alt av relevante data frå daTax? På førehand takk for innspel og tilrådingar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Uni Micro er kanskje noe du kan se nærmere på: http://www.unimicro.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg jobber i en stor norsk bedrift med flere tusen ansatte, og ser at skyløsninger er på vei inn på alle områder, også på områder der dette var helt uaktuelt for kort tid siden. Jeg skjønner at du er paranoid når det gjelder dine data, men dersom du er fornøyd med programvaren du har i dag, ville jeg anbefalt å teste skyløsningen før du avskriver den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg jobber i en stor norsk bedrift med flere tusen ansatte, og ser at skyløsninger er på vei inn på alle områder, også på områder der dette var helt uaktuelt for kort tid siden. Jeg skjønner at du er paranoid når det gjelder dine data, men dersom du er fornøyd med programvaren du har i dag, ville jeg anbefalt å teste skyløsningen før du avskriver den. Helt enig med deg. Må da være bekvemmelig å kunne legge inn data hvor som helst i verden fra en hvilken som helst maskin. Dette er jo et firma som lever av det de leverer og har holdt på lenge, så jeg ville ha ikke noen problemer med å stole på dette f irmaet. Noe annet hadde det vært om dette var et ukjent nyoppstartet firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå