Øystein.F. Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Har du tid til overs etter månaden, fortener du ein medalje.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Mye spillserier som tidligere har vært middelmådig, men spent på civ. AtW Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Gears of War 4 og Battlefield 1 er bankers. Mafia 3 holder jeg et øye med, likte ikke Mafia 2, så jeg venter og ser. Ellers lite spennendes. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Mafia 3 kan jeg ende opp med, må se litt an med tanke på anmeldelser og reaksjon fra fansen. Blir ihvertfall Gears split-screen noen kvelder med en kamerat, som i gode gamle dager. Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 R.I.P. Lommebøker vinteren 2016 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Alt for mye som frister... men PSVR er helt klart hva jeg gleder meg mest til. Teller ned dagene nå... 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Brace yourselves! Broketober is coming! 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Ikke mye som frister her. Har gått flere måneder siden forrige ordentlige spill-opplevelse nå. Det blir kanskje Tombraider da, får se. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Noen spill som ikke er nevnt i artikkelen, Paper Mario: Color Splash, Shadow Warrior 2, WRC6, Yesterday Origins og The Silver Case. Er spent på om Mafia 3 og Paper Mario holder mål. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Mye snadder! Mafia III CE til PS4 Rise of the Tomb Raider CE til PS4 Playstation VR er forhåndsbestilt.. Gears of War 4 Civilization 6 Battlefield 1 blir kjøpt etter hvert (kan ta en god stund, men kjøpt inn blir de..) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Lite interessant for meg. PSVR, Dragon Quest Builders og World of Final Fantasy er selvsagt for lengst forhåndsbestilt, men ellers er det lite interessant. Kanskje Paper Mario, men de siste spillene derfra har ikke akkurat vært høydare. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Helt latterlig den kommende tiden ja..offameg. Her blir det mye å ta fatt i mot nyåret. Endret 29. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Blir Dragon Quest Builder en PS4 exclusive, eller kommer det til PC også? Blir nok sikkert ikke tid til å spille så mange spill fremover visst BF1 leverer varene. Ny stol må hvertfall kjøpes inn, noe ubehagelig å sitte lengere økter på en kjøkkenstol Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Eneste som frister denne måneden er Mafia III, mulig jeg kjøper det. Frister med nye civ spillet for multiplayer delen ellers er det ingen ting som frister Lenke til kommentar
Hellish Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg ser at det står at Civ 6 skal komme til mac, men finner ingen faktisk info fra utviklerne om dette. Hvor har dere denne infoen fra? Kan den bekreftes? Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Mafia 1 var genialt, men Mafia 2 var elendig. Ser and Mafia 3, har mistet tillitt til denne merkevaren. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg ser at det står at Civ 6 skal komme til mac, men finner ingen faktisk info fra utviklerne om dette. Hvor har dere denne infoen fra? Kan den bekreftes? De nevnte det i en tweet i mai: https://twitter.com/CivGame/status/730440440437055490?ref_src=twsrc%5Etfw De har imidlertid ikke gitt noen slippdato, bare at det skal komme. Da blir det kanskje litt feil å nevne plattformen i denne artikkelen, ja. Retter det opp, jeg. Takk! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Håper bare Ai er mye bedre i Civ 6, Civ 5 Ai var forferdlig dårlig og ensformig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Blir Dragon Quest Builder en PS4 exclusive, eller kommer det til PC også? Blir nok sikkert ikke tid til å spille så mange spill fremover visst BF1 leverer varene. Ny stol må hvertfall kjøpes inn, noe ubehagelig å sitte lengere økter på en kjøkkenstol Er visstnok på PS3 og PSVita også, men tviler på at det kommer til PC. Hvor mange DQ-spill er det på PC egentlig? Sånn circa null? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Gleder meg til Mafia 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå