AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Anonymous poster hash: 47707...9ca Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Ingenting? Rart spørsmål. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Gratulerer? Hvorfor skulle det være rart? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Det er veldig rart, aldersforskjellen bør være max 8 år 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Jeg kjenner et par nybakte foreldre der aldersforskjellen er 10 år andre veien, og tenker ikke så mye om det. Så da tenker jeg ikke så mye om dette heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Tenker "gratulera". Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hvis jeg skal være ærlig så hadde jeg lagt merke til aldersforskjellen. Men det er en liten kuriositet som raskt blir glemt for mitt vedkommende. "Gratulerer" Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 "Se, hun har skaffet seg en toy boy" og "menn er sjelden modne når de er 25 så det forholdet kommer neppe til å vare" Seriøst: Drit i hva andre måtte mene, forholdet to mennesker i mellom er - mellom dem, og ingen andre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hadde ikke brydd meg om mannen var 18 eller omvendt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 De er begge voksne og fult utviklet, så det er ikke noe annet å gjøre enn å gratulere. Grunnen til at vi ikke bryr oss stort om denne aldersforskjellen er på grunn av at hjernen vår er den siste delen av oss som vokser, og den er gjerne ferdig med å utvikle seg i midten av 20årene. Hadde hun vært 29 og han 20 så hadde jeg syntes hun må være litt sær eller barnslig selv, men det er faktisk tilfeller hvor hjernen fortsetter å utvikle seg til de tidlig 30åra også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg hadde tenkt at det var litt utenfor normalen med aldersforskjell den veien, men veit om flere med aldersforskjell den veien så hadde ikke reagert så veldig på det. Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Det er veldig rart, aldersforskjellen bør være max 8 år Hehe ja, 1 år bom! Det er alltid noen som skal kommentere om det er mer enn 1 dags aldersforskjell, men ville ikke brydd meg så lenge dere selv er lykkelie sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå