AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hei! Kjæresten og jeg feirer ett år i dag. I den anledning stikker vi ut og spiser. Jeg/vi har valgt et sted med god mat, men ikke all verden av lokale og stemning. Anmelderne fra Aftenposten mente at det ligna på en kantine. Mao et lite romantisk sted,men med veldig god mat. Tenkte å overraske henne litt med å ta henne med på et desserter etterpå som er litt koseligere, så får vi litt stemning og romantikk også Problemet er at jeg ikke kan noe som helst om sånne ting. Noen som vet om et litt koselig sted jeg kan ta henne med til for dessert etter at vi har spist? Anonymous poster hash: 2e3da...033 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Åååå...så heldig hun er som har deg! Har dessverre ingen anbefalinger på romantisk spisested for dessert. Men et hyggelig bakeri kan være koselig selv om de ikke er så romantiske i seg selv. Men det kan vekke fine minner hos dere - i flere år. Jeg og eksen hadde et bakeri i en annen by som vi besøkte innimellom, hver gang vi var i den byen måtte vi innom det bakeriet å kjøpe skolebolle Husker han kunne vekke meg på morgenen med å ha stått opp tidlig før meg og overraske meg med skoleboller. Altså, alt mulig kan bli romantisk - det som teller er hva dere gjør ut av det Anonymous poster hash: a14b3...c74 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Oj, det var hyggelig å bevitne et kjærestepar som dere, ga litt håp i en håpløs singeltilværelse og nylig dårlig erfaring. Er ikke så veldig dessert menneske, men Harald`s Vafler har hvert fall gode vafler (ikke så mange sitteplasser utenfor stedet, men dere kan jo kjøpe vafler der og gå i en park å spise dem etterpå? Anonymous poster hash: 6c79e...8df 2 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 De har en fantastisk god Tiramisu og kaffe(f.eks Cortado) på Baltazar.Men det er jo en resturant da, så kan i så fall være lurt å bestille. Har bare spist full pakke inkludert dessert der før, så vet ikke hvordan muligheten er for bare dessert. Fine og hyggelige lokaler 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Kan være lurt å dra på restaurant for å spise desserten.... man vil vel ha litt alkohol også sikkert? Ellers en typisk lounde bar aktig plass har vanligvis gode desserter også. finnes vel masse sånne små krypinn på grunerløkka? crepe plasser og slikt? 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hei! Takk for svar Verden var raus med meg, så ble en litt annen løsning som ikke var så aller verst. Fant ut at en av favorittartisene hennes til alt overmål hadde konsert ikke langt unna der vi bor. Han (og henne) er fra oppi nord, så det var bare et heldig sammentreff at han var i Oslo akkurat denne dagen. Var ihvertfall heldig og fikk tak i billetter, så da dro vi dit etter å ha spist på dette enkle stedet med god mat. Enda mer flaks var det at han holdt konsert på et sted jeg kjenner ganske godt, så visste om et sted i nærheten som ikke er så aller verst koselig som vi dro til for dessert etter konserten. Så da ble det i både pose og sekk Tipsene er notert! For prøve det vaffelstedet en gang, hun elsker vafler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå