Wave Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Etter å ha fulgt en link på forumet her, oppgraderte jeg min NEC 1300A med firmware 1.08. Nå vil den ikke brenne ordentlig på 1X media. Jeg har laget over 30 backups med det samme merket, og alle har spilt problemfritt i to standalone spillere, og på begge dvd drives på pc'n. Nå blir det bare feilbrenninger med de samme platene, så jeg kan ikke skjønne annet enn at det er firmware'en som lager problemer. Den brenner greit på 4X media. Men jeg sitter med 50 plater jeg ikke får brukt. Så til dere med 1300A, vær forsiktig med firmware oppgradering! Noen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Er det ikke bare å nedgradere til forrige firmware da? Lenke til kommentar
Wave Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Nope. Prøvde det, men samme problem... Jeg regner det som usannsynlig at det har vært feil på alle platene jeg har prøvd etterpå, det er snakk om en 7-8 stk. Alle de jeg brant før oppgraderingen ble bra. Snodige greier. Platene det er snakk om er de utskjelte Princo platene. Har bare hatt bra erfaringer hittil, før den ulykksalige oppgraderingen. Lenke til kommentar
Kark Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 heisann jeg leter også etter en "fix" på 1300A. Min bror har en som han oppgraderte firmware på og spilleren er nå mer eller mindre død og heter nå 1100A så han tok nok feil firmware.Men problemet er at spilleren vil ikke godta den rette firmwaren lengre,det kommer en meld om "feil version eller denne enhet existerer ikke" Noen gode råd på dette eller er det på service med spilleren? Lenke til kommentar
Wave Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Løsningen på mitt problem ble denne firmwaren: http://forum.firmware-flash.com/dl_firmwar...4&manufactor=23 Du kan jo prøve denne Kark, selv om det trolig må annen medisin til for å løse problemet til broren din... Lenke til kommentar
Kark Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Takkar Wave, Jeg skal prøve,Henter dvd brenneren hos min bror senere i uken så jeg skal koble den opp her hos meg og flashe firmwaren her.Jeg skal poste resultatet.Thnks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå