Gå til innhold

Kaos i byen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Værre enn Jernbanetorget i Oslo detta jo - hvertfall når man ser det fra denne vinkelen.

Bygningen midtskips kan kanskje minne litt om Lambda der han Edvard Munch skal parkeres når bygget en gang står ferdig. Nå er politikerne endelig ferdig med å krangle og spaden satt i jorda.

Blir spennende å se når alt blir ferdig langs Bjørvika i Oslo og Barcoderekka bare blir bakgrunn - om det blir seende like rotete ut som her?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hello my Queen

Fint bilde med mange detaljer, og enig, skulle ikke ville bo der, roligere der æ bor nå ;)

M v h

Leif :cool:

Hello my Lord! :w00t:

Bor du i Andenes?  Vi driver og leverer listverk til et forsamlingshus der oppe for tiden, tror det heter Framnes?

Ja, jeg også ville mye heller bodd der enn i London :)  Myyyye heller faktisk :)

Lenke til kommentar

Værre enn Jernbanetorget i Oslo detta jo - hvertfall når man ser det fra denne vinkelen.

Bygningen midtskips kan kanskje minne litt om Lambda der han Edvard Munch skal parkeres når bygget en gang står ferdig. Nå er politikerne endelig ferdig med å krangle og spaden satt i jorda.

Blir spennende å se når alt blir ferdig langs Bjørvika i Oslo og Barcoderekka bare blir bakgrunn - om det blir seende like rotete ut som her?

Roar

Jeg vil nå tro at Barcoderekka vil lide når Lambda kommer opp, men det blir spennende å se.  Det skal blir artig å se et bilde av Barcode uten kraner også..;)

Lenke til kommentar

Hello my Queen

Fint bilde med mange detaljer, og enig, skulle ikke ville bo der, roligere der æ bor nå ;)

M v h

Bor du i Andenes?  Vi driver og leverer listverk til et forsamlingshus der oppe for tiden, tror det heter Framnes?

Ja, jeg også ville mye heller bodd der enn i London :)  Myyyye heller faktisk :)

Lorden til din tjenste

Yes bor i Andenes og Framnes ligger på Andenes :) Er ei fiskeindustri ;) 

Ha en fin dag !!!!

Hilsen

Lorden Leif :cool: 

Lenke til kommentar

Hello my Queen

M v h

Lorden til din tjenste

Ha en fin dag !!!!

Hilsen

Ja, leveringadressen var til Framnes Fiskeindustri ja :)

Ha en fin lørdag Leif! :)

Lenke til kommentar

Hello my Queen

M v h

Lorden til din tjenste

Ha en fin dag !!!!

Hilsen

Ja, leveringadressen var til Framnes Fiskeindustri ja :)

Ha en fin lørdag Leif! :)

Ok greit :) 

Ligger nert Hvalsafari og fyrtornet, ved min turvei :) 

Ha du å en fin lørdag :) 

M v h

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...