Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må ta intiativ hele tiden! Hun gjør ingenting.

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg forstår ikke denne jenta. Jeg er 20 hun er 17.  Vi møttes ute i parken i en annn by i Norge, hun bor i denne byen jeg gjør ikke. Jeg bodde på hotell. Har ligget med hverandre sånn 3 ganger på hotellet hvor hun har vært jævlig kåt alle gangene. Jeg har alltid tatt intiativ til at hun skal komme, og hun har kommet. Noen ganger har hun unnskyldt og beklaget seg og gjerne gitt en lengre melding om hvorfor hun ikke kan komme pga jobb og at hun gjerne hadde lyst. Hun vet at vi skal kose i senga hver gang jeg ber henne med. Jeg kunne like godt sagt i meldingen: "Vil du kose idag?" . 

Og vi snakker sammen da vi er sammen. Hun ler, jeg ler. Hver gang jeg sender henne melding på snapchat svarer hun som regel. Nå bor vi ikke i samme by, men har sagt at jeg skal komme opp igjen til byeen hennes og lurt på om hun skal noe denne perioden. Fikk et veldig positivt svar. 

Likevel føler jeg at jeg alltid tar intiativ, og ikke hun. Forstår liksom ikke helt greia.

Anonymous poster hash: c132a...54a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun vet at vi skal kose i senga hver gang jeg ber henne med. Jeg kunne like godt sagt i meldingen: "Vil du kose idag?" . 

Høres ut som om du forventer sex, kanskje hun ser på deg som en sexvenn. Å klage på å måtte ta insiativ er litt teit, altfor mange gjør det. Jeg har sjelden tatt insiativ med jenter og det har gått helt fint at de stort sett har gjort det, blitt forhold alikevel.

Lenke til kommentar

Initiativ*

Hva mener du med at du sjelden tar initiativ med jenter, slikgårnodagan? I mine øyne er det viktig at begge tar initiativ, men jeg liker å ta styringen selv. Da er det naturlig at jeg ber jenter ut, i stedet for å vente på at de skal tørre.

Lenke til kommentar

At damene stort sett er de som tar kontakt og starter samtaler, via andre kommunikasjonsmiddler enn ansikt til ansikt selvfølgelig. At begge skal ta initiativ er ikke så utrolig viktig, hvorfor er det så vanskelig å godta at noen ikke er flinke på det. Så lenge motparten viser interesse ansikt til ansikt så er det nok for meg og de damene jeg har surra med hvertfall.

Edit; I de tilfellene jeg har tatt initiativ så har det gått dårlig av en eller annen merkelig grunn :p

Edit2; Jeg har dog ikke FB og kommuniserer sjelden med andre ting enn ansikt til ansikt og telefonsamtaler.

Endret av SlikGårNoDagan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Send en snap som forteller henne at du er i byen men ikke be henne på noe, vent på svar.... hvis du ikke hører noe hele uka så kan du anta at det er dødt. Hvis hun spør hvorfor du ikke har tatt kontakt så sier du bare "vært super busy hittil, men ledig fremover nå!". Og så sier du ikke mer enn det.... vent til hun fortsetter.... ikke vær en svak igle... det er usexy

Anonymous poster hash: 50f32...3c8
Lenke til kommentar

Da jeg var 16/17 hadde jeg et forhold til en på 19/20. Selv om aldersforskjellen ikke er stor, følte jeg den, og skjønte liksom ikke helt hvorfor han ville være med meg. Derfor turde jeg heller ikke å ta noe særlig intiativ. Litt det samme nå som jeg er 19 og dater en som er 7 år eldre. Elsker å være med ham og vi har det kjempefint, men det er for det meste han som tar intiativ, rett og slett fordi jeg ikke skjønner hva han ser i meg. Om det sikkert vil ødelegge forholdet? Ja, det tviler jeg ikke på, men jeg har ikke selvtilliten som trengs.

Hvordan det er i akkurat ditt tilfelle vet jeg ikke da.. du kan jo prøve å snakke med henne om det. 

Anonymous poster hash: b9dff...59f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...