Gå til innhold

Katt på 20 kvadrat?


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

 

Han er useriøs hvis han selger en bengal til deg, slik som du bor nå.

 

 

Fyren er på ingen måte useriøs. Jobber med han, og han selger ikke katter til tullinger, han vet at jeg vil gi katten det den trenger, og han vil sikkert også komme innom for å se at han har det bra, så det skal du ikke tenke på. 

 

Men jeg er forøvrig enig i at det ikke er særlig bra å ha en katt på 20 kvadrat, det er jo derfor jeg i utgangspunktet spør dere her. 

 

:nei:

Jeg mener at det evt er useriøst fordi det er en bengal og fordi hybelen er for liten. Da virker det som som at han

 

A) bare vil være litt kompis

B) er mest opptatt av profitt, bli kvitt kattene osv

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Devon Rex på 50 kvadrat. Hu klarer seg helt fint. Har masse leker, klorestativ/tårn. Vinduer hu får sitte i. Ren innekatt. Har sæle så vi kan ta hu med ut. Ligger og sover i toppen av klesskapet nå :p De er meget lekne og bruker alt av morrosaker. Ekstremt nysgjerrige så kan ikke la noe som helst av verdi ligge på kanten av bordet/ mat. 

Maine Coon? Har hatt det også. Kjempefine katter, jeg er allergisk mot katt, men reagerte ikke på dem... superpelsete og hvite.......................... ja hadde stort forbruk på klesruller haha.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har en Devon Rex på 50 kvadrat. Hu klarer seg helt fint. Har masse leker, klorestativ/tårn. Vinduer hu får sitte i. Ren innekatt. Har sæle så vi kan ta hu med ut. Ligger og sover i toppen av klesskapet nå :p De er meget lekne og bruker alt av morrosaker. Ekstremt nysgjerrige så kan ikke la noe som helst av verdi ligge på kanten av bordet/ mat. 

 

Maine Coon? Har hatt det også. Kjempefine katter, jeg er allergisk mot katt, men reagerte ikke på dem... superpelsete og hvite.......................... ja hadde stort forbruk på klesruller haha.

 

 

50 kvadrat er mye ifh. til 20 kvadrat.. 30 kvadrat mer hvor katten kan leke.. Har planer om å se etter en katt, da jeg har fått tillatelse fra huseiere, må bare sjekke at jeg ikke er alergisk mot rasen og at det ikke er noen som har allergi i huset. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...