Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vil menn bli sjekket opp?

Anbefalte innlegg

Jeg er et spøkelse, i det at de eneste menneskene som noensinne overhodet registrerer at jeg eksisterer er kassapersonalet i butikkene jeg handler, eller hvis jeg fysisk havner i veien for noen. Så hvis ei jente kom bort til meg slik du nå beskriver ville jeg antakelig bli helt satt ut. Du måtte nok vært veldig tydelig, som i "skal vi … ?" eller "har du lyst til å … med meg?" for at jeg skulle forstått tegninga.

Når sjokket hadde lagt seg hadde jeg nok syntes det var veldig hyggelig. :)

Anonymous poster hash: 0a72e...dda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Jeg har ved flere anledninger opplevd at jenter har tatt initiativ til å bli bedre kjent med meg og det er utelukkende positivt.

En gang la en jente en lapp til meg på plassen min på lesesalen. Andre ganger har de lagt meg til på Facebook. Har to andre ganger opplevd at jenter har invitert meg ut på date. Riktignok etter at jeg først gjorde et fremstøt mot de og fikk utvekslet nummer. Det var med andre ord "trygt" for de å ta initiativ.

Har alltid satt pris på dette når det en sjelden gang har skjedd.

Men å bli "sjekket opp" på dagtid og ut av det blå? Det tror jeg at jeg kan mer eller mindre garantere at aldri har hendt. Flørtet med meg? Trolig. Men hvem vet om det lå noe mer bak enn kun det. 

Men ok. La oss si at du har kommet i kontakt med en fyr på en eller annen måte på dagtid som du har lyst å treffe igjen. Da er det ikke mer komplisert enn å ta initiativ til nettopp det. Foreslå å treffes igjen en dag eller å utveksle nummer. Eventuelt skriv ned ditt eget og gi det til han slik at han kan ta initiativ videre. Er han interessert gjør han det.

Min dagtid "oppskrift" har selv vært så enkel som:

1. Se jente. 

2. Opprett kontakt. Flørte litt. Som regel holder jeg det ganske "lett", da folk ikke er vant med slik kontakt i Norge, men kan også legge på litt komplimenter og kan være direkte.

3. Avslutt samtalen med en invitasjon eller et fremstøt. For eksempel: "Jeg har lyst å invitere deg med ut en kveld..." eller "Du er veldig søt og sjarmerende. Har du lyst å treffes for en drink?"

Får meg til å savne å være singel. Elsket dette. :) 

Lenke til kommentar

Jeg er et spøkelse, i det at de eneste menneskene som noensinne overhodet registrerer at jeg eksisterer er kassapersonalet i butikkene jeg handler, eller hvis jeg fysisk havner i veien for noen. Så hvis ei jente kom bort til meg slik du nå beskriver ville jeg antakelig bli helt satt ut. Du måtte nok vært veldig tydelig, som i "skal vi … ?" eller "har du lyst til å … med meg?" for at jeg skulle forstått tegninga. Når sjokket hadde lagt seg hadde jeg nok syntes det var veldig hyggelig. :)

Anonymous poster hash: 0a72e...dda

Ja, tenke over hvilken signaler man sender ut til den man tar kontakt med.

Synes egentlig det er deilig å være litt i fred på butikken. Men ikke så dumt med et positivt-sjokk innimellom. :) 

Anonymous poster hash: fa2f1...d76

Lenke til kommentar

Hei. Hvordan hadde du reagert hvis en jente smilte til deg på gata eller butikken, og kom bort å sa hei?

Jeg har lyst til å prøve meg på å "sjekke opp" i virkeligheten (ikke nett-dating eller Tinder)

Liker menn å bli sjekket opp? Til nå har det vært mest menn som tar første initiativ, men lurer liksom litt på hvordan det hadde vært å peke en ut SELV og ta sjansen. Liker jordnære menn, mellom 29-40

Anonymous poster hash: 77972...c1b

Vær raskt ute med å tydeliggjøre grunnen til at du tar kontakt, for å unngå forvirring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Unnskyld? Kan jeg runke deg en gang?"

Bankers!

:yes:

Hmm. Ikke nødvendigvis! Jeg har blitt sjekket slik av en dame en gang og sa nei ganske mange ganger, før spørsmålet dreide seg til suging, og jeg sa nei. Det ble faktisk trygling.

Men, til slutt ga jeg etter, og da ble det litt av hvert.

Svakt, jeg vet.. (men får skylde på alkohol)

:hm:

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Man må attlids tenke på settingen.. er det ute på byen etter noen øl eller en festivitet kan noen "wink" for en mann bety sex og natta.. Ikke uvanlig natta før sex.. :p

Er det på litt mer vanlige steder så er det slik at man kommer hjem og tenker.. Prøvde hun seg på meg? Og jeg bare gikk... Man blir litt forfjamset spessielt om det er noen man selv synest er pen.. Og jeg har opplevd det selv, og hun fortalte i etterkant at hun prøvde å hive noen hint til meg som jeg var for dum til å forstå...

Alle tenker vel litt dette selv:  Vi velger å tror at noen ikke flørter med oss, heller det enn å havne i en klein og ukomfertabel posisjon.. om vi flørter tilbake..

Men igjen.. så har vi jo alkohol det løser opp mye av de tankene.. Men det blir det vel mer barn av en forhold til tider :p

Nå tipper jeg bare :p

Edit.. Hvor jeg ville ha bli sjekket opp.. Si alt annet at jeg er søt :p

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...