Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vil menn bli sjekket opp?

Anbefalte innlegg

Hei. Hvordan hadde du reagert hvis en jente smilte til deg på gata eller butikken, og kom bort å sa hei?

Jeg har lyst til å prøve meg på å "sjekke opp" i virkeligheten (ikke nett-dating eller Tinder)

Liker menn å bli sjekket opp? Til nå har det vært mest menn som tar første initiativ, men lurer liksom litt på hvordan det hadde vært å peke en ut SELV og ta sjansen. Liker jordnære menn, mellom 29-40

Anonymous poster hash: 77972...c1b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen spesiell måte, men vær rett på sak, ikke gå bort og si "hei, hva driver du med da?"... du må vise din intensjon raskt ellers tror jeg vedkommende blir forvirret.

"hei, jeg pleier vanligvis ikke å gjøre dette, men, har du lyst til å ta en kaffe med meg en dag?, jeg heter XXX forresten, hihihi"...... 

Burde funke på alle menn som er single og finner deg attraktiv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, morsomme reaksjoner til nå ;) Butikken var et eksempel. Er veldig ny på dette så..

Haha, jeg har veldig lyst til å prøve meg på en på nærbutikken min, men jeg tror jeg står over, da jeg mest sannsynlig kommer til å se henne flere ganger etter det, så da blir det bare alt for flaut. 

Lenke til kommentar

Hadde vært hyggelig, men tror du måtte vært veldig tydelig for min del. Jeg har en tendens til å ikke skjønne slikt for 5 dager senere (da har jeg altså ikke respondert positivt i situasjonen).

Skjønner den. Jeg forventer egentlig denne type respons

Hva er mer tydelig for deg? Er eksemplet som guest_anon kom med tydelig nok? Jeg er litt sjenert, så sjansen for at jeg hopper over en fyr og babler i vei er ganske liten. Men tror ikke det skal være så vanskelig å se at jeg sier hei til deg av en grunn, og forstår jo at jeg ikke bare kan henge på hjørnet og smile, stirre og si hallo - at det må skje noe videre.

Ikke-verbalt kroppsspråk teller litt også.. smil, blikk. Uten å være sleazy, intens eller ubehagelig.

Lenke til kommentar

Hadde vært hyggelig, men tror du måtte vært veldig tydelig for min del. Jeg har en tendens til å ikke skjønne slikt for 5 dager senere (da har jeg altså ikke respondert positivt i situasjonen).

Skjønner den. Jeg forventer egentlig denne type respons

Hva er mer tydelig for deg? Er eksemplet som guest_anon kom med tydelig nok? Jeg er litt sjenert, så sjansen for at jeg hopper over en fyr og babler i vei er ganske liten. Men tror ikke det skal være så vanskelig å se at jeg sier hei til deg av en grunn, og forstår jo at jeg ikke bare kan henge på hjørnet og smile, stirre og si hallo - at det må skje noe videre.

Ikke-verbalt kroppsspråk teller litt også.. smil, blikk. Uten å være sleazy, intens eller ubehagelig.

Ja, jeg likte eksempelet hans. Tror ikke engang jeg hadde misforstått den.

• Liker 2
Lenke til kommentar

kommer litt an på hva du vil ha utav møtet med denne mannen også da, isteden for å si "ta en kaffe"

så kan du si

"lyst til å finne på noe med meg en dag?"

Hvis han spør, "hva da?" eller noe sånt

Så er det bare å være ærlig på hva du vil

Foretrekker helt klart en kaffe. "Finne på noe" synes jeg fort kan bli for mye med en fremmed. Men kommer jo an på kontekst da :)

Lenke til kommentar

Troll hvordan jeg ville blitt sjekket opp? At du inviterte degselv hjem til meg og pratet vanlig til meg, tenker det å bli kjent er gull.

Hadde du kommet frem med intent med å bli sammen med meg fra dag en, hadde jeg nok gjort ting for å si ifra at jeg ikke er interessert, og det veldig tydelig forhåpentligvis mest sannsynlig hadde jeg sagt det rett fram at jeg ikke var interessert. Men det er meg i et nutshell. Men jeg er også vant til å bli litt sjekket opp så... Men de fleste hadde nok det som en hyggelig gest skal jeg tro? ^^

Men det har noe med at jeg er vant med å bli sjekket opp. Eller det er vanlig at flere gir meg "signaler" om at de ønsker et eller annet med meg. Har jo skjedd at jeg skaffet kjæreste på å sleppe drama og jeg tidligere har taklet slike situasjoner utrolig dårlig. Men jeg vet ikke det å få et stort NEI servert i trynet på dag en er veldig kult heller, kan jo kanskje bli oppfattet som frekt. Men for meg er det slitsomt at folk flørter, og føler det er bedre å si ifra enn å lage diffuse situasjoner der folk kanskje tror de har en sjangs og spammer ned Facebook innboksen min. Når det eneste de oppnår er at jeg blir sliten, fordi det kan bli litt mye. Men det er min erfaring! :p

Men ja, skjønner egentlig ikke hvorfor folk er interessert i meg?

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Hehe, morsomme reaksjoner til nå ;) Butikken var et eksempel. Er veldig ny på dette så..

Haha, jeg har veldig lyst til å prøve meg på en på nærbutikken min, men jeg tror jeg står over, da jeg mest sannsynlig kommer til å se henne flere ganger etter det, så da blir det bare alt for flaut. 

Nei. Det er ikke flaut (eller, jo, der og da). Det er bare å ta det som en mann og fortsette som før hvis du får et nei. Det er ikke noe å skamme seg over. Hvis du IKKE spør så lykkes du iallefall ikke.

Lenke til kommentar

Hei. Hvordan hadde du reagert hvis en jente smilte til deg på gata eller butikken, og kom bort å sa hei?

Jeg har lyst til å prøve meg på å "sjekke opp" i virkeligheten (ikke nett-dating eller Tinder)

Liker menn å bli sjekket opp? Til nå har det vært mest menn som tar første initiativ, men lurer liksom litt på hvordan det hadde vært å peke en ut SELV og ta sjansen. Liker jordnære menn, mellom 29-40

Damer er slappe til å ta initiativ, noe som fører til et samfunn hvor menn og kvinner går ut på lørdagskvelden, drikker seg dritings og selger seg selv som horer og oppfører seg som dyr.

Jeg ville tatt det positivt på måten du sier, og antatt at du ikke er lørdagstypen, noe som i bunn og grunn er positivt.

Det kommer litt an på situasjonen. Jeg har blitt sjekket av damer flere ganger, og det kan være litt flaut faktisk (for min del), vet ikke hvor man skal gjøre av seg, eller si. Det kan føles litt "pressende". Så, helst bør du vel si noe som får den andre personen til å føle seg komfortabel.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...