AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hei. Hvordan hadde du reagert hvis en jente smilte til deg på gata eller butikken, og kom bort å sa hei? Jeg har lyst til å prøve meg på å "sjekke opp" i virkeligheten (ikke nett-dating eller Tinder) Liker menn å bli sjekket opp? Til nå har det vært mest menn som tar første initiativ, men lurer liksom litt på hvordan det hadde vært å peke en ut SELV og ta sjansen. Liker jordnære menn, mellom 29-40 Anonymous poster hash: 77972...c1b 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Først hadde jeg tenkt, "dette må være tull" 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Et smil? I så fall må jeg være skikkelig hot. Endret 28. september 2016 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hadde syns det var morsomt. Altså ikke type hysterisk, men hyggelig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Hehe, morsomme reaksjoner til nå Butikken var et eksempel. Er veldig ny på dette så.. Er det en annen setting dere hadde "foretrukket" å bli sjekket opp? Anonymous poster hash: 77972...c1b Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Ingen spesiell måte, men vær rett på sak, ikke gå bort og si "hei, hva driver du med da?"... du må vise din intensjon raskt ellers tror jeg vedkommende blir forvirret. "hei, jeg pleier vanligvis ikke å gjøre dette, men, har du lyst til å ta en kaffe med meg en dag?, jeg heter XXX forresten, hihihi"...... Burde funke på alle menn som er single og finner deg attraktiv. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hehe, morsomme reaksjoner til nå Butikken var et eksempel. Er veldig ny på dette så.. Haha, jeg har veldig lyst til å prøve meg på en på nærbutikken min, men jeg tror jeg står over, da jeg mest sannsynlig kommer til å se henne flere ganger etter det, så da blir det bare alt for flaut. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Hadde vært hyggelig, men tror du måtte vært veldig tydelig for min del. Jeg har en tendens til å ikke skjønne slikt for 5 dager senere (da har jeg altså ikke respondert positivt i situasjonen). Endret 28. september 2016 av Aiven 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Hadde vært hyggelig, men tror du måtte vært veldig tydelig for min del. Jeg har en tendens til å ikke skjønne slikt for 5 dager senere (da har jeg altså ikke respondert positivt i situasjonen). Skjønner den. Jeg forventer egentlig denne type respons Hva er mer tydelig for deg? Er eksemplet som guest_anon kom med tydelig nok? Jeg er litt sjenert, så sjansen for at jeg hopper over en fyr og babler i vei er ganske liten. Men tror ikke det skal være så vanskelig å se at jeg sier hei til deg av en grunn, og forstår jo at jeg ikke bare kan henge på hjørnet og smile, stirre og si hallo - at det må skje noe videre. Ikke-verbalt kroppsspråk teller litt også.. smil, blikk. Uten å være sleazy, intens eller ubehagelig. Anonymous poster hash: 77972...c1b Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hadde vært hyggelig, men tror du måtte vært veldig tydelig for min del. Jeg har en tendens til å ikke skjønne slikt for 5 dager senere (da har jeg altså ikke respondert positivt i situasjonen). Skjønner den. Jeg forventer egentlig denne type respons Hva er mer tydelig for deg? Er eksemplet som guest_anon kom med tydelig nok? Jeg er litt sjenert, så sjansen for at jeg hopper over en fyr og babler i vei er ganske liten. Men tror ikke det skal være så vanskelig å se at jeg sier hei til deg av en grunn, og forstår jo at jeg ikke bare kan henge på hjørnet og smile, stirre og si hallo - at det må skje noe videre. Ikke-verbalt kroppsspråk teller litt også.. smil, blikk. Uten å være sleazy, intens eller ubehagelig. Anonymous poster hash: 77972...c1b Ja, jeg likte eksempelet hans. Tror ikke engang jeg hadde misforstått den. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Hvis du er søt så hadde jeg sikkert blitt helt sjokka Anonymous poster hash: fa2f1...d76 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 I Norge? Menn flest hadde nok sett etter skjult kamera. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 kommer litt an på hva du vil ha utav møtet med denne mannen også da, isteden for å si "ta en kaffe" så kan du si "lyst til å finne på noe med meg en dag?" Hvis han spør, "hva da?" eller noe sånt Så er det bare å være ærlig på hva du vil Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Vi har regler i Norge. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 kommer litt an på hva du vil ha utav møtet med denne mannen også da, isteden for å si "ta en kaffe" så kan du si "lyst til å finne på noe med meg en dag?" Hvis han spør, "hva da?" eller noe sånt Så er det bare å være ærlig på hva du vil Foretrekker helt klart en kaffe. "Finne på noe" synes jeg fort kan bli for mye med en fremmed. Men kommer jo an på kontekst da Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Troll hvordan jeg ville blitt sjekket opp? At du inviterte degselv hjem til meg og pratet vanlig til meg, tenker det å bli kjent er gull. Hadde du kommet frem med intent med å bli sammen med meg fra dag en, hadde jeg nok gjort ting for å si ifra at jeg ikke er interessert, og det veldig tydelig forhåpentligvis mest sannsynlig hadde jeg sagt det rett fram at jeg ikke var interessert. Men det er meg i et nutshell. Men jeg er også vant til å bli litt sjekket opp så... Men de fleste hadde nok det som en hyggelig gest skal jeg tro? ^^ Men det har noe med at jeg er vant med å bli sjekket opp. Eller det er vanlig at flere gir meg "signaler" om at de ønsker et eller annet med meg. Har jo skjedd at jeg skaffet kjæreste på å sleppe drama og jeg tidligere har taklet slike situasjoner utrolig dårlig. Men jeg vet ikke det å få et stort NEI servert i trynet på dag en er veldig kult heller, kan jo kanskje bli oppfattet som frekt. Men for meg er det slitsomt at folk flørter, og føler det er bedre å si ifra enn å lage diffuse situasjoner der folk kanskje tror de har en sjangs og spammer ned Facebook innboksen min. Når det eneste de oppnår er at jeg blir sliten, fordi det kan bli litt mye. Men det er min erfaring! Men ja, skjønner egentlig ikke hvorfor folk er interessert i meg? Endret 28. september 2016 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hehe, morsomme reaksjoner til nå Butikken var et eksempel. Er veldig ny på dette så.. Haha, jeg har veldig lyst til å prøve meg på en på nærbutikken min, men jeg tror jeg står over, da jeg mest sannsynlig kommer til å se henne flere ganger etter det, så da blir det bare alt for flaut. Nei. Det er ikke flaut (eller, jo, der og da). Det er bare å ta det som en mann og fortsette som før hvis du får et nei. Det er ikke noe å skamme seg over. Hvis du IKKE spør så lykkes du iallefall ikke. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Hei. Hvordan hadde du reagert hvis en jente smilte til deg på gata eller butikken, og kom bort å sa hei? Jeg har lyst til å prøve meg på å "sjekke opp" i virkeligheten (ikke nett-dating eller Tinder) Liker menn å bli sjekket opp? Til nå har det vært mest menn som tar første initiativ, men lurer liksom litt på hvordan det hadde vært å peke en ut SELV og ta sjansen. Liker jordnære menn, mellom 29-40 Anonymous poster hash: 77972...c1b Damer er slappe til å ta initiativ, noe som fører til et samfunn hvor menn og kvinner går ut på lørdagskvelden, drikker seg dritings og selger seg selv som horer og oppfører seg som dyr. Jeg ville tatt det positivt på måten du sier, og antatt at du ikke er lørdagstypen, noe som i bunn og grunn er positivt. Det kommer litt an på situasjonen. Jeg har blitt sjekket av damer flere ganger, og det kan være litt flaut faktisk (for min del), vet ikke hvor man skal gjøre av seg, eller si. Det kan føles litt "pressende". Så, helst bør du vel si noe som får den andre personen til å føle seg komfortabel. Endret 30. september 2016 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Det er trivelig å bli lagt an på, men må også si meg enig i at du bør gjøre intensjonene dine klare. Å spørre om man skal finne på noe burde være tilstrekkelig for at de fleste burde skjønne tegninga. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Det burde være veldig enkelt å "sjekke" opp en mann. I motsetning til kvinner så er sannsynligvis ikke en mann lei av det og du risikerer ikke at han blir frekk. Tvert imot antar jeg samtlige menn hadde satt pris på det uansett om de var tilgjengelige eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå