Thomas99101 Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Tenkte jeg skulle ta en slik, men det eneste jeg er redd for er at den skal ryke.... de andre hardiskene i de andre seriene har blitt kritikkert fordi de ryker så fort... Western digital 80 gigabyte er alternativet. Den er riktignok ikke så rask som ibm disken. ser mange klager på wd 80 med noen klikkelyder... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har en 80GB IBM 120GXP, og må si jeg er svært fornøyd med denne. Sammenlignet med 80GB fra Western Digital som jeg har testet, WD800BB, er IBM disken tilnærmet lydløs. Jeg hadde ingen betenkeligheter med å handle IBM disker, ikke minst på grunn av svakhetene som har vært på foregående serier. IBM kan umulig levere disker som ikke er 100% etter den slakten de har fått på 75GXP, og til dels 60GXP serien. Har selv eid, og eier fortsatt 45GB IBM disk fra den beryktede 75GXP serien. Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Har to IBM 40 gb i samme serien som du snakker om i tillegg har jeg en WD 120 gb, har ikke vert plaget med noen av diskene, fikk en WD 100 gb som var feil på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå