Chosiso Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kommer sx1 aldri? molna? har ikke du den? er den bra? hvordan er skjermeb på den? er det ikke litt knotet å skrive sms me den?! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jo, den kommer nok, men ingen som vet akkurat når. Er et par emner om dette her fra før. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 fortsatt Ubekreftet 2003-12-15 Hos norek. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) tvilsom at de får den da... norge får jo mobilene årehvis etter resten av europa... så det er først når den kommer ut i europa at vi kan våge å si en litt sikrere dato... for alt jeg vet kan den komme på slutten av Q1.... og ja; molna har den... Endret 27. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 norge får jo mobilene årehvis etter resten av europa... Nokia 6600 kom faktisk til norge før en del andre land i europa. Var minst en uke før UK. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Så vidt jeg har lest er norge et land som skal prioriteres ganske høyt ved distribuering av SX1. Ved St55 var ihvertfall ikke norge prioritert.... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg var fast bestemt på å få meg en sx1, men siden den aldri kommer så trur jeg kanskje jeg heller venter på sendo x.. Men det som plager meg er at folk jeg kjenner har fått skaffet seg sx1 gjennom jobb osv.. skjønner ikke hvorfor.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) ikke at det kommer som en nyhet men hør her; "Nei, først i januar regner vi med at telefonen kommer ut i butikkene", sier Titti Hagenfeldt i Siemens Sverige til bladet Mobil. I noen europeiske land vil SX1 komme i et begrenset omfang komme ut før jul. Norden og dermed også Norge må vente til over nyttår. Dette skyldes manglende kapasitet i forbindelse med produksjonen. Det er alt jeg har fått beskjed om, sier produksjef Stian Andresen i norske Siemens Mobile til Computerworld. Andresen sier det ikke høyt, men det er tydelig at han ikke er fornøyd med situasjonen som er oppstått. I møte med Computerworld i september hevdet Andresen og hans kolleger, salgsdirektør Even Amdal og divisjonsdirektør Rune Tufte, at SX1 skulle bli årets julegave. Nå må både julenissen og mobilforhandlerne se langt etter godbiten. Akterutseilt? De stadige utsettelsene kan dessuten føre til lavere salg for Siemens. SX1 kan oppfattes som teknologisk akterutseilt når den kommer i butikkene 10 - 11 måneder etter lansering. Det kan føre til at mange kunder heller vil ha den nye P900 til Sony Ericsson eller Sendo X Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 eller Sendo X Den la du til selv da, Sendo X står ikke nevnt i den opprinnelige artikkelen Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nei men Sendo X hører absolutt hjemme som en konkurrent til SX1. Om SX1 kommer etter Sendo X, så vil nok SX1 slite med å ta opp kampen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hadde bare Sendo X hatt radio, GPRS klasse 10 og vært utviklet av et bedre firma, ville den nok blitt meget populær. Jeg liker den meget godt, selv om jeg ikke har prøvd den enda, men alt som styrker Symbian/Series 60 er positivt (les: ikke MS) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tror ikke Radio er det avgjørende. Men det at den heter Sendo og ikke Nokia kan nok fort avgjøre om den blir suksess eller ikke. Det er jeg med på! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hadde bare Sendo X hatt radio, GPRS klasse 10 og vært utviklet av et bedre firma, ville den nok blitt meget populær. Jeg liker den meget godt, selv om jeg ikke har prøvd den enda, men alt som styrker Symbian/Series 60 er positivt (les: ikke MS) Håper dette kan gi Sendo-navnet et løft... Er jo en utrolig kul telefon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå