Gå til innhold

sx1?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:laugh: tvilsom at de får den da...

norge får jo mobilene årehvis etter resten av europa...

så det er først når den kommer ut i europa at vi kan våge å si en litt sikrere dato...

for alt jeg vet kan den komme på slutten av Q1.... :thumbdown:

og ja; molna har den...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Jeg var fast bestemt på å få meg en sx1, men siden den aldri kommer så trur jeg kanskje jeg heller venter på sendo x.. Men det som plager meg er at folk jeg kjenner har fått skaffet seg sx1 gjennom jobb osv.. skjønner ikke hvorfor....

Lenke til kommentar

ikke at det kommer som en nyhet men hør her;

"Nei, først i januar regner vi med at telefonen kommer ut i butikkene", sier Titti Hagenfeldt i Siemens Sverige til bladet Mobil.

I noen europeiske land vil SX1 komme i et begrenset omfang komme ut før jul. Norden og dermed også Norge må vente til over nyttår. Dette skyldes manglende kapasitet i forbindelse med produksjonen. Det er alt jeg har fått beskjed om, sier produksjef Stian Andresen i norske Siemens Mobile til Computerworld.

Andresen sier det ikke høyt, men det er tydelig at han ikke er fornøyd med situasjonen som er oppstått. I møte med Computerworld i september hevdet Andresen og hans kolleger, salgsdirektør Even Amdal og divisjonsdirektør Rune Tufte, at SX1 skulle bli årets julegave. Nå må både julenissen og mobilforhandlerne se langt etter godbiten.

Akterutseilt?

De stadige utsettelsene kan dessuten føre til lavere salg for Siemens. SX1 kan oppfattes som teknologisk akterutseilt når den kommer i butikkene 10 - 11 måneder etter lansering. Det kan føre til at mange kunder heller vil ha den nye P900 til Sony Ericsson eller Sendo X

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Hadde bare Sendo X hatt radio, GPRS klasse 10 og vært utviklet av et bedre firma, ville den nok blitt meget populær.

Jeg liker den meget godt, selv om jeg ikke har prøvd den enda, men alt som styrker Symbian/Series 60 er positivt (les: ikke MS) :)

Håper dette kan gi Sendo-navnet et løft... Er jo en utrolig kul telefon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...