AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hei. I de siste 2 forholdene jeg har hatt så tenner jo man på kjæresten i begynnelsen, men etter ett par mnd, så er det helt borte. Det er liksom ingenting som hjelper. Har ligget med ett par gutter i etter kant av bruddene og jeg tenner ikke litt på de heller. Det er liksom bare sex. Har lyst å være kåt og kjenne kriblingen og kilingen, men føler ingenting hjelper. Når jeg ikke tenner på de så syns jeg ikke det er noe gøy å ha sex med de heller. Kan være med på det meste og er åpen for det meste så det står ikke på det. Flere som har det eller har hatt det sånn? Bør en gå til en sexolog liksom.. Anonymous poster hash: 43b32...c6e Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Går du på hormonprevensjon så hadde jeg vurdert å kutte disse for å se om det hjelper. Mange opplever å miste lysten pga hormoner. Bare husk å beskytte deg på andre måter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Moderatormelding Ga tråden en mer beskrivende tittel. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 Går du på hormonprevensjon så hadde jeg vurdert å kutte disse for å se om det hjelper. Mange opplever å miste lysten pga hormoner. Bare husk å beskytte deg på andre måter. Anonymous poster hash: db039...51d Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Går på prevensjon, men har også gått lange perioder uten de og jeg har ikke merket noe forskjell egentlig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hvis du føler det gjør det vanskelig for deg å leve livet ditt slik du ønsker, kan det absolutt være en idé å oppsøke en sexolog. Ellers høres det for meg ut som om du bare har lavt libido. Du sier du mister tenningen på partneren fort, men hvordan står det til ellers? Oppnår du tenning på egen hånd, driver du noe særlig med egenkos? Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 På meg selv er det ikke noe problem. Koser hver dag. Med eksene mine har jeg liksom vert skikkelig giret i begynnelsen. Det kilte og jeg ble skikkelig oppspilt men etter noen mnd forsvinner det og lysten så det går mer over til plitksex. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Mulig du rett og slett ikke har møtt den rette? Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Mulig du rett og slett ikke har møtt den rette? Det kan godt hende! Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Prøvd Bondage? Det er virkelig en oppfriskning av sex, som gir den det ekstra krydderet når vanlig sex blir litt kjedelig. Selv "den rette" vil ikke alltid klare å bevare sexlysten din hver kveld, så noen ganger må saker piffes opp litt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det er helt normalt at man går ut av ''the honeymoon phase'' etter en stund. Det går over fra å være en forelskelse til kjærlighet, eller brudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg