Cthulhu Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Vil din neste iMac ha en GeForce-brikke innvendig?RYKTE: Apple kan dumpe AMD for Nvidia Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Som nevnt tidligere: Aller helst skulle min neste iMac ha ikke én, men to stykk GeForce i SLI. Så lenge som det går mellom hver gang jeg bytter (min nåværende er 2012-utgave) så kan det være greit om den har ytelse til et par generasjoner Elder Scrolls. Geir 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Og det ser nok Apple også. iMac er ikke hovedsaklig en spillmaskin, men pris-pillen blir lettere å svelge jo mer den KAN gjøre. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Ville ikke lest for mye i dette. Apple har til stadighet byttet mellom AMD og Nvidia på maskinene demmes. Det blir uansett færre av Apple sine maskiner som trenger en dedikert GPU. Intel sine Skylake-prosessorer med GT4e-grafikk (Iris Pro) er allerede ganske kraftig. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Da får vel toppmodellen 840M med 1GB og en prislapp på 20 000 kr 1 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 lol, jeg er sikker på at RX 460 vil bli å finne i mange macbooks, den har tynnere z-height, så den kan puttes inn der man ikke kan ha pascal Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) lol, jeg er sikker på at RX 460 vil bli å finne i mange macbooks, den har tynnere z-height, så den kan puttes inn der man ikke kan ha pascalAv laptopene blir det nok bare high-end modellen av MacBook Pro Retina 15" (25.000 kroner ++). De andre modellene klarer seg fint med Iris Pro. Endret 29. september 2016 av HKS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå