DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg byttet til Dvorak for noen dager siden. Pga. at tastaturet mitt har forskjellig utformede taster kan jeg ikke bare bytte om på plasseringen. Derfor har jeg strøket over toppen av tastene med korrekturlakk og skrevet på med CD-tusj . Dette er ikke en helt optimal løsning. Har dere forslag til hva jeg kan gjøre? Noen som vet om kjemikalier som kan fjerne trykket uten å "løse opp" tastene? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 neglelakk fjerner? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hva med å heller bare nappe ut tastene og flytte på dem? Det gjorde vi før i tiden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Why oh why would you do that?? Den layouten så vrien ut! Kan du forklare i korte vendingen hva det skal være godt for? (orket ikke lese hele siden) Hehe, sikkert jaevels tøfft å ha på lapptoppen og låne bor til sidemannen i auditoriet (it-høgskole) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hva med å heller bare nappe ut tastene og flytte på dem? Det gjorde vi før i tiden. Som jeg forklarte er ikke dette mulig. ballemann: Neglelakkfjerner var ikke dumt. enden: Raskt, behagelig, mer effektivt, mindre skaderisiko. Ja, også er det drit-haxx, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå