magiga Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Verdens største offentlige ladegarasje.Her skulle 86 nye ladepunkter for elbil stått klare i fjor - venter fremdeles på godkjenning Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Kommer en Tesla inn den lille garasjeporten der da? Uansett typisk at alt mulig skal ha godkjennelse fra alle mulige etater og instanser. Ikke rart at ting tar tid i dette landet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Heldigvis er det bygd ut 100% ladedekning i hele landet innen 2025. Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Kommer en Tesla inn den lille garasjeporten der da? Uansett typisk at alt mulig skal ha godkjennelse fra alle mulige etater og instanser. Ikke rart at ting tar tid i dette landet. Bedre med anarki og lovløshet kanskje? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Midt i Oslo sentrum. Lite miljøvennlig med ladepunkter der. Dette er vel også innenfor sona hvor MDG vil ha bort all privatbilisme. Folk bør heller parkere utenbys og ta kollektivt inn. På tide at samtlige bilister nå begynner å betale i bomringen slik at en får oppgradert kollektivtransporten i raskere tempo. Samt fjerning av privatbilisme fra kollektivfeltene. Endret 28. september 2016 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 "– Hver gruppe deles på 10 elbiler, som får en effekt på mellom 12 og 16 ampere, forteller Portvik." Effekt på 12 og 16 ampere? Dersom denne mangelen på kompetanse er gjennomgående er det ikke rart dette har tatt tid. Egeltig rart om de kommer i mål i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bernt2 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Midt i Oslo sentrum. Lite miljøvennlig med ladepunkter der. Dette er vel også innenfor sona hvor MDG vil ha bort all privatbilisme. Folk bør heller parkere utenbys og ta kollektivt inn. På tide at samtlige bilister nå begynner å betale i bomringen slik at en får oppgradert kollektivtransporten i raskere tempo. Samt fjerning av privatbilisme fra kollektivfeltene. Ladepunkter med hurtiglading bør i større grad komme opp der det fra før er bensinstasjoner ,langs hovedveiene .Da slipper man å surre inn i et bysentrum for å lade. . Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Kommer en Tesla inn den lille garasjeporten der da? Uansett typisk at alt mulig skal ha godkjennelse fra alle mulige etater og instanser. Ikke rart at ting tar tid i dette landet. Bedre med anarki og lovløshet kanskje? Nei, men enkelte ting kunne blitt gjort uten at det skal minne om Soviet Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Midt i Oslo sentrum. Lite miljøvennlig med ladepunkter der. Dette er vel også innenfor sona hvor MDG vil ha bort all privatbilisme. Folk bør heller parkere utenbys og ta kollektivt inn. På tide at samtlige bilister nå begynner å betale i bomringen slik at en får oppgradert kollektivtransporten i raskere tempo. Samt fjerning av privatbilisme fra kollektivfeltene. Er du kjent? Dette er et perfekt sted å ha ladeplasser. Enkel tilgang nærmest direkte fra operatunnelen begge retninger og slett ikke behov for å innom sentrum. Jeg benytter meg selv ofte av plassene som er ute på festningen... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Er du kjent? Dette er et perfekt sted å ha ladeplasser. Enkel tilgang nærmest direkte fra operatunnelen begge retninger og slett ikke behov for å innom sentrum.Så rådhusgata/nedre slottsgate er altså ikke sentrum. Det var nytt for meg. Jeg benytter meg selv ofte av plassene som er ute på festningen...Slutt med det, det er ikke noe grunn til å plage folk med trafikk inni der. Ta bane eller tog. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Garasjen har vel innkjøring fra kongens gate, og det er bare dumt å ta seg dit via rådhusgata eller nedre slottsgate når du kan kjøre langkaia rett fra tunnelen og videre inn i kongens gate. Jeg tar bane de gangene det passer meg, og bil de gangene de passer meg, det tror jeg de fleste gjør. Det er ikke så veldig mange myke trafikanter å plage på vippetangen... Lenke til kommentar
Fridtjof Eilertsen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Midt i Oslo sentrum. Lite miljøvennlig med ladepunkter der. Dette er vel også innenfor sona hvor MDG vil ha bort all privatbilisme. Folk bør heller parkere utenbys og ta kollektivt inn. På tide at samtlige bilister nå begynner å betale i bomringen slik at en får oppgradert kollektivtransporten i raskere tempo. Samt fjerning av privatbilisme fra kollektivfeltene. Det høres fremtidsrettet ut. Not! Dessuten forurenser ikke en elbil slik en fossilbil gjør. Hvor vil du forresten at de som bor i sentrum, skal gjøre av bilene sine da? Og hva med varetransport, som ikke nødvendigvis skjer med varebiler etc.? Så det er på sin plass med flest mulig ladeplasser i sentrum også. Man kan sette av noen til ladbare nyttekjøretøy også. Det vil bidra mye til et bedre miljø i byen. Så ser ikke helt hvor du vil hen, rent bortsett fra å kjeppjage mye av trafikken ut av sentrum, og legge byen nærmest "død". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå