krysstreff Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Heisann kjære forumsbrukere!Jeg har et ganske stort problem jeg håper at dere kan hjelpe meg med, jeg begynner først med bakgrunnen min slik at dere kan få en innsikt; Jeg har tidligere vært en fyr som har hatt ganske bra draget hos damene, det har aldri vært noe problem å snakke med jenter. Jeg må si at jeg ser ganske bra ut. Har ikke fylt 25 enda men har hatt mange partnere. Den siste tiden har jeg sluttet å ligge med jenter for å prøve å få meg kjæreste, men ting går rett og slett ikke på skinner lengre.jeg har begynt å bli helt vilt nervøs når jeg snakker med jenter. det er rett og slett svært ubehagelig og jeg tenker selv at det må synes. Når jeg er med kompiser eller veninner har jeg absolutt ingen problemer med dette. Har prøvd flere tekniker når problemet oppstår, uten resultat. Det er klart at jeg begynner å tenke hva som kan være galt med meg, har kommer frem til at det kan være en av disse tingene; sosial angst, problemer med å binde meg til folk eller lav selvtillit.så til dere, er det noen som har opplevd noe lignende og vet hva det kan skyldes? og ikke minst, hvordan forbedre situasjonen?På forhånd takk Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Det skyldes at du er ute etter mer enn et knull når du snakker med jenter. Litt uvant for deg å ha det som mål og du overtenker det. Ikke overanalyser grunnen til at du blir nervøs da blir det verre. Gjør som du alltid har gjort og hvis du føler det klaffer med noen så spør du om hun vil bli med på et stevnemøte 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Virker som du har problemer med å binde deg, og det kommer som regel rett i fra ditt forhold til din egen mor. Det finnes ingen quick fix på slike ting, så jeg ville ha pratet med en psykolog så dere kan jobbe i dybden sammen. best å ta dette så tidelig som mulig. Forøvrig er ikke damer så fiksert på utseende til mannen, de er generelt fokusert på det indre og spesielt tillit først og fremst. Damer generelt som har et ønske om å binde seg til en partner, har en tendens til å teste oss, altså om vi er klare for å binde oss og hva det innebærer. Mange menn ser på det som negativt, men vi kan og burde jo gjøre akkurat det samme. Det er da like interessant å vite for oss om vi kan stole på kvinnen her og nå og inn i fremtiden. Tester man dem rett tilbake så oppnår man dynamikk, så og utfordre hverandre i en dating-fase er positivt. Forøvrig er det ingenting feil med deg bare for å ha det sagt. Det er kun løgner din underbevissthet skaper i håp om at du lytter. Underbevisstheten vet ikke forskjellen på rett og galt, og det er derfor vi må avgjøre gyldigheten av våre tanker med den bevisste delen av hjernen. Den bevisste delen er i tillegg mye sterkere enn den underbevisste, så det er alltid håp selvom det til tider kan kjennes vanskelig ut. Et hvert valg i livene våre er like enkle å ta - det er kun våre følelser som til tider kan lure oss til å tro enkelte valg er så mye vanskeligere enn andre. Been there, got the t-shirt. Det er også derfor vi bør ha fokuset på våre tanker, fordi det er tankene som styrer våre følelser. Endret 28. september 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå