zeebra Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Har har sett en del Robert Redford filmer i det siste, fra når Robert Redford var ung. Likheten til dagens Brad Pitt er slående. Ikke bare likner de hverandre på utseende til den grad at man kan tro Brad Pitt er Robert Redford sin sønn. Men det virker som store deler av Brad Pitt sitt skuespillerreportoir er et resultat av studier/idolisering av Robert Redford. Synes bare det er interessant at de er så enormt like og at man nesten kan anse Brad Pitt som en skuespiller"klone" av en tidligere generasjon skuespiller Robert Redford. Hadde man ikke vært klar over fakta osv, kunne man jo antatt at Brad Pitt er sønn av Robert Redford. Såvidt jeg vet har Brad Pitt gjort flere plastiske inngrep i ansiktet sitt. Er disse inngrepene basert på et ønske om å likne mer på Robert Redford? Har han formet seg selv etter sitt idol? Noen som er enige/uenige om at Brad Pitt likner på en ung Robert Redford? Morsomt er det også at de har spilt i samme film engang på 2000 tallet. Der likner de også på hverandre, selv med aldersforskjellen. Jeg har også sett andre likheter mellom dagens skuespillergenerasjoner som man på samme måte kan sammenlikne, både utseendemessig og på skuespillermetoder. "Sønner/kloner" av tidligere generasjoner som sikkert har idolisert disse. Men jeg kan ikke komme på andre akkurat for øyeblikket. Noen andre som kan komme på generasjoner av skuespillere som likner like mye på hverandre som Redford/Pitt? Endret 28. september 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå